Valódi segítség a bőrömnek!


Tesztelésre kaptam az Eucerin DermoPure termékcsaládot, amivel nem voltak nagy elvárásaim, mivel eddig soha semmi sem hatott. Reméltem azért, hogy fog, de nem fűztem hozzá nagy reményeket.

Pont akkor volt szerencsém amikor használni kezdtem egy hatalmas pattanáshoz a combomon. Ami iszonyatosan fájt és nem is akart eltűnni. 3 hetet szenvedtem vele. Tudtam, hogy ez arcápoló, de úgy voltam vele, hogy nincs mit vesztenem. Szóval az éjszakai krémet, ami egy úgynevezett bőr megújító szérum, felkentem a lábamra az első este, és másnap eltűnt a gyulladás, az egész visszahúzódott, így 2 nap alatt el is tüntette.

Az arcomon is vannak pattanások, még ha jóval kevesebb is mint serdülőkoromban, de a „kritikus napokon” azért el tudnak szaporodni. Nos azóta egy darab sincs, hetekig használtam, akkor is mikor aztán semmi sem tudja megállítani, ettem zsíros kaját is, és egy pattanásom sem lett, sem gyulladt foltok bárhol.

Adtam a testvéreimnek, barátaimnak is termékmintákat, szebb bőrrel, pattanásosabb- aknésabb bőrrel rendelkező tiniknek is. 2-3 nap alatt látványos volt a változás!

Én heteket használtam, hogy leszűrjem nektek a valódi eredményt ezt a 3 terméket, amiket részletesebben beidéznék hozzájuk:
Az első termék, amit reggel és este is használtam a,

Eucerin DermoPure Mélytisztító arclemosó zselé
Problémás bőrre
Nem-mitesszerképző arclemosó 6% amphotensid hatóanyaggal. Gyengéden, mégis hatékonyan távolítja el a fölösleges faggyút, miközben megtisztítja a bőrt a szennyeződésektől és a sminktől. A tisztaság és frissesség érzetét hagyja maga után és a bőrt rugalmassá teszi.



Ezután reggel használtam a Mattító fluidot, ami tényleg nagyon szép mattá varázsolta az arcomat, sőt, sminkalapnak is tökéletesnek bizonyult, így smink alatt sem lettek pattanásaim, vagy zsíros érzetű a bőröm.

DermoPure Mattító fluid
Zsíros, problémás bőr
8 órás mattitó hatás. Segít csökkenteni a pattanásokat és nyugtatja a bőrt




Esténként pedig ezt a csodaszert használtam az arcmosás és radír után – ami már szintén van az Eucerinnek, Én meg is veszem hozzá, mert úgy tűnik nekem ez a termék válik be a legjobban.

Eucerin DermoPure Bőrmegújító szérum
Zsíros, problémás bőr
A 10% Hidroxi-komplexet tartalmazó szérum kitisztítja a pórusokat, láthatóan csökkenti a bőrhibákat, és segít megelőzni újbóli kialakulásukat


Szóval a termékek beválnak, sőt rengeteget segítenek, az illatuk jó, nem parfümös, hanem steril, tiszta vagy illatanyag mentes. Nem „avonos” illatosított krém ami vagy jó vagy nem, vagy tényleg csinál valamit, de leginkább semmit, így az ára sem egyezik azokkal a termékkel. A kiszerelések nagyok, ha 2-3 nap kimarad akkor sem leszel újra tetőtől-talpig pattanásos, nagyon jól szabályozza a bőr faggyú termelését, szóval szívből tudom ajánlani.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates