35 random kérdés


Ez egy 2014 januári TAG volt a testverkodex blogon a lányoktól, most kedvem volt megcsinálni és előhozni... A TAG-ről ezt írták:
"Arra gondoltunk, hogy írunk egy TAG bejegyzést amiben egy kicsit többet tudtok meg rólunk, de nem tudtunk választani. Ezért két TAG-ot összekovácsoltunk és ebből lett egy saját, 35ös TAG. A Doing it write now és az Anne-Julie's Blogokról merítettünk ihletet. "

1. Van háziállatod?

Igen, jelenleg 3 macska (Bogyó, Vucli, Pinci) és 1 tengerimalac (a neve...Malac igen kreatívak vagyunk), az évet 3 tengerimalaccal indítottuk, de kettő (a szülők) nagyon 9 öregek voltak sajnos.




2. Nevezz meg három dolgot , ami a közeledben van most!

Laptop, telefon, Tv

3. : Milyen most az időjárás?
.
Kellemes hűvös őszi este van, 17 fok és felhők.

4. : Tudsz vezetni? Ha igen, akkor törted e már össze a kocsit?

Nincs jogsim, elkezdtem, de nem tettem le, szóval nem nevezném jelenleg tudásnak. :D

5. Mikor kelsz fel reggel ?


Ez attól függ milyen nap van és hol van munkám vagy más dolgom, az alvás igényem 24 órás egyébként, tehát amikor szól az ébresztő vagy valaki rám nem rúgja az ajtót...

6. Mi az a film amit utoljára láttál?

Dilidiák, azaz mikor épp írom a posztot legalábbis mert Adam Sandler maratont tartottunk legutóbb. <3


7. Milyen üzenetet kaptál utoljára? (SMS)

Ha SMS akkor a szolgáltatótól, hogy beléptem az alkalmazásba. Ha messenger üzenet akkor a barátnőmtől kaptam épp választ. :D

8. : Mi a csengőhangod ?

iPhone: Playboi Carti: This Cash
Honor 8: fogalmam sincs őszinte leszek mind2 telefonom éjjel nappal rezgőn van... Simán elfelejtem.

9. :Voltál már külföldön?


Igen megyek is voltam is... Voltam Olasz tengerparton meg síelni is voltam ott, voltam Ausztriában "csak úgy" meg síelni is, voltam Lengyelországban síelni meg szilveszterezni, voltam Romániába, Szlovákiában és Horvátországban.

10. : Szereted a sushit?

Nem, semmi tengerit meg halasat nem is a szagát sem bírom, de kinézetre tetszik. :D


11. : Hol szoktál élelmiszert vásárolni ?


Hát boltban leginkább... :D  néha őstermelőktől is a nagy vásárcsarnokban, de az ide annyira nincs közel.

12: Hány testvéred van?

Hivatalos leszek mert az illem megkívánja, 3 van :D 1 fél és 2 édes.
de nem hivatalosan 4... a 4.et viszont nem igen ismerjük, szóval...

13. : Asztali géped vagy laptopod van ?

Laptopom és imádom <3

14. Hány éves leszel a következő születésnapodon ?

24 leszek 2 hónap múlva, kicsit zavar is :D

15. : Szemüveget vagy kontaktlencsét hordasz e?


Szemüveges vagyok, azt hordom mikor szükség van a látásomra, de már sajnos nem jó, új kell.



16. : Fested e a hajad?

Igen már 12éve legalább. Abba sem szeretném hagyni mert szeretek variálni vele.

17. : Mondd el, mit tervezel mára !

Mára már semmit mert este van, holnapra viszont még nem tudom, túlzottan változékony a programom, holnapra már igaz sem lenne.

18. : Mikor sírtál utoljára?

Nem tartom számon igazából, de szerintem idegi kimerültségtől valamikor múlthéten.

19. : Mi a tökéletes pizza feltét ?

Jalapeno, Bab <3 igen csak a mexikói!

20. : Éjszakáztál e már valaha?

A munkám ilyet nem kíván meg, szóval ott nem, bulikban stb természetesen igen.

21. : Milyen színű a szemed?

Barna, de van benne a pupillámon kívül is fekete pigment és zöld ha ideges vagyok.

22. :Mi a kedvenc TV műsorod?

Nincs annyira kedvencem, Comedy-t nézek leginkább, néha ID vagy Life...

23.: Ha bárhol élhetnél a földön, legszívesebben hol élnél?


Bostonban, Massachusetts, USA...
Boston a kedvenc városom, de kiegyeznék az 50KM-eres körzetével is vagy ha nem lehetne akkor Oslo mellett valahol Norvégiába esetleg Kanadában egy erdőben.


24.: Mit szoktál enni reggelire?


Egészségtelen vagyok, nem szoktam reggelizni. :( nem is bírok.

25.: Mi a kedvenc ruhád?


Minden ruhámat szeretem az a baj, de ilyenkor ősszel kedvenc pulcsim van, vagy az sem mert ha fázom akkor mindegy csak hasson. :D Persze a ruháim nagy része összeillik  így könnyű.

26.: Neked a pohár félig üres vagy félig teli?

Nem vagyok pozitív ember ha magamról van szó mindig félig üres, ha másokról azt mondom félig teli.

27.: Melyik napszakot szereted?

Délutánt mikor szépen süt a nap meg megy le.

28.: Hol születtél?

Budapesten, itt is maradtam.


29.: Kedvenc illatod?

Az édes illatokat szeretem, Far Away az Avonból és Paco Rabanne - Olympea ha parfüm.
Amúgy meg a kávé illata és....a sülő hagymáé :D 



30.: Szoktad figyelni az embereket?


Igen, állandóan ezzel néha zavarba is hozva őket. Nem a ruhájukat, a viselkedésüket, mozdulataikat és magamban elemzem is őket...

31.: Nappali vagy éjszakai típus vagy?

Éjjel aludni szeretek, meg nappal is... ez már részlet kérés. Akkor éjszakai vagyok? vagy semmilyen? Nappal nem tudok értelmes lenni délig mert aludni akarok este pedig, alszom is, ha nem pörgök épp mert akkor 3-4ig is fent vagyok.


32.: Mi akartál lenni kiskorodban?

Állatorvos majd Űrhajós aztán Egyiptológus.. és így lettem logikusan grafikus. :D

33.: Kutya vagy macska párti vagy?

Mindkettő, volt 2 vizslánk is, most meg macska van... nekem minden 4 lábú szőrös állat jöhet. :D

34.: Kedvenc virágod?

Tulipán... de nincs okom. :D szép és ennyi


35.: Milyen emailt kaptál utoljára?
"Az Ön részére új számlát állítottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet meg. Az online ügyfélszolgálaton belépés után részletesen átnézheti a számlán szereplő tételeket, valamint lehetősége van a számla kiegyenlítésére több kényelmes befizetési módon is."
 Merő izgalom.. :D


Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates