Egyedi póló - Kreativator


Sziasztok!

Közzétettem Instán, hogy ismertetem veletek hamarosan hol és hogyan csináltattam a pólóm.



Szóval, megfordult a fejünkbe januárban, hogy hol csináltassunk céges pulcsikat. A legtöbb hely nem volt elég szimpi... Vagy a nyomtatás volt maga sivár, a minta vastag, pólónál zavaró, vagy 4-5 nap múlva küldenének ki egyet, 5nél már hetek. Nem beszélve arról, hogy mennyi idő a pólók beszerzése, 3 hét és megkapjuk. Na nekünk akkor volt 4 napunk. Nem is sikerült az utazáshoz időzíteni. Akkor, aznap keresett meg a Kreativator, semmi elvárásuk nem volt, őszinte véleményt kértek csak a termékükről, a működésükről. Grafikusként nyilván nekem nagyon fontos az is, hogy jó legyen a minősége a nyomtatásnak, már-már megszállottan nézem.


Először kitérek a mintára, aztán minden másra. A nyomtatás gyönyörű, színhelyes. Nem vastag, nem is érzed magadon hordás közben a mintát, nem hogy dörzsöljön, kemény legyen, szúrjon vagy már a kibontáskor a szöveg sarka kiálljon mint akár egy fast fashion pólónak.

Ami még nagyon tetszett az az, hogy van bögre, nagy bögre fetisiszta vagyok, náluk pedig kapható a kedvenc bögrém, amire annyira rég szeretnék saját mintát, mert a boltiak is szépek, de egyik sem "Én vagyok". Vannak példa minták is, de Ti is feltölthetitek az egyedi fotótok, rajzotok, és aki nem jártas a grafikában, rendelésnél le tudja szedetni a hátteret. Persze fontos, hogy jó minőségű, magas felbontásban tegyétek fel a képet ha szép minőséget akartok, egy nyomda sem varázsló.



Szóval náluk rengeteg féle ajándékot találtok, akár magatoknak is.

Az oldal maga pedig könnyen kezelhető, érthető, ami szerencsés, mert nyilván sok korosztálynak lehet igénye ilyen önkifejezési eszközre - mert Én annak tekintem. A cég maga is nagyon szimpi, az Insta oldalukon egy-egy képből talán elsőre le is jön pl. miért. Azt pedig látjátok, hogy hány darab van ha többet rendelnétek, az adott termékből, nem kell levelezgetni.

Én nagyon örültem az egymásra találásnak - mert nekem tényleg szükségem volt rájuk, szóval innetől kezdve Én rendszeres használójuk leszek. ❤️

A szállitás pedig iszonyat gyors! Ha leadjátok időben a rendelést 24 órán belül nálatok is van a kész terméketek. Ez azoknak is jók, akik szeretbnek utazás előtt egy két egyedi dolgot a nyaraláshoz rendelni, meg azoknak is akik a végtelenségig gondolkoznak 1-1 ajándék ötleten. 




Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates