Nyári napló - A nyár kezdete, élménybeszámoló



Sziasztok!

Áprilisban megjött a meleg, berobbant igen gyorsan és Én ezzel a lendülettel sajnos el is tűntem... Vagyis nekem annyira nem sajnos, mert onnantól Én már éltem a nyaram. Illetve áprilisban nagyon sokat dolgoztam, akkor inkább ezért nem voltam itt, mert nagyon húzós hónap volt, de mostmár azért itt leszek. Legalábbis erősen bízom benne, hogy lesz mit írnom. Ugyanis van, hogy alkotói válságba kerülök, ha ki is sajtolnék magamból valamit, nem biztos, hogy kedvem is lenne hozzá.. Sajnos ez ilyen. Most viszont eleve elmúlik a nyár, amire mindig utólag jó vissza-vissza gondolni, de önmagában nem a kedvenc időszakom, ugyanis nem bíroma . meleget és ennek okán, nem nagyon van a dolgokhoz kedvem. Ennek ellenére idén nyáron mindössze 2 napot tudtam itthon tölteni és pihenni, nem kikelni az ágyból. Hiába van rá igényem, a programok besűrűsödnek.



Az összes szabadidőm pedig a H&M applikációra és weboldalra ment rá... Amit persze tökéletes élvezettel terveztem és finomítgattam, csak ugye ezért másra nem igen volt időm.


Ezen kívül rengeteget dolgoztam home officeban is, ha nem, akkor portfóliót gyártottam, szóval tényleg a nyaram eleje a munkából állt leginkább, a szabad időmet pedig, nem akartam a gép előtt tölteni, inkább programokat csináltam a párommal és a barátaimmal.

⇞⇞Dóra Turi-Kováts⇞⇞ (@dorisvicious) által megosztott bejegyzés,

Persze ezek mellett mint mondtam rengeteg élménnyel is gazdagodtam, mert igyekeztem a kis szabadidőm is maximálisan megélni, még ha nem is volt egyszrű ennyi felé osztani magam.
Szóval alig vártam tavasszal, hogy kinyíljanak a cseresznye virágok, de rögtön baromi meleg társult hozzá...


Imádtam... egyszerűen imádtam ezt az időszakot, pólóban, farmer dzsekiben jártuk a várost és néztük a nyíló virágokat. A budai várnak minden rejtett zugát felfedeztük közben és  élveztük a budai naplementéket a hegyekből elég sűrűn.
Elmentünk a Japán Sakura ünnepre a Füvész kertbe is, nagy élmény volt, és nagyon élveztem a pálmákat, a virágokat, a meleget. Persze akkor még emberi meleg volt. Utána megnéztük a Természet Tudományi Múzeumot is ha már ott jártunk. Szerintem annak is volt egy külön romantikája.


⇞⇞Dóra Turi-Kováts⇞⇞ (@dorisvicious) által megosztott bejegyzés,

Persze, a tavaszom vége és nyaram eleje a hirtelen jött melegben nem csak arra hozta meg a kedvem, hogy a szabadban legyek sokat, hanem arra is, hogy, kipróbáljunk minden féle éttermet amihez kedvünk van, amiket kinéztünk. Pláne mert nem tudok leszokni a bélszín steakről, szóval kipróbáltuk többek közt a La Pampa-t


Aznap még elmentünk egy Sky Barba a Bazilikánál, ahol finom, de nagyon fura koktélokat ittunk. Mármint sosem hallottunk róluk, és a legtöbb olyan dolgokkal volt tele, amit nem tudtunk hova tenni, pl. fahéj, ánizs, gyömbér... A végeredmény viszint zseniálisan jó volt!



És ha már Bazilika környéke... Eljutottam a Hot Stone Steak houseba.
Ennek volt egy előzménye. A barátaimmal elutaztunk a medve otthonba Veresegyházára, ahol iszonyat morbid eszmefuttatásom volt. Ugyanis ott volt egy csapat szürkemarha. Először néztem, milyen szépek, csak Hortobágyon láttam eddig, fotózgattam. Aztán persze az agyam azonnal üzemmódot váltott és azon gondolkodtam hazáig, van-e szürkemarha steak.



Így aztán körbe is néztem a neten, igazából instán, hogy van-e ilyen steakező. Akkor találtam a Hot Stonet. Semmi konkrétat nem tudtam róla, csak, hogy ki akarom próbálni a steak-jüket. El is mentünk hát oda, nagyon meglepett. Ugyanis megkapod nyersen, fűszerezve a húst, és egy több száz fokos kövön vágod, és sütöd meg magadnak. Nem csak isteni finom, hanem innentől kezdve még érdekes, pluszt ad a vacsorához.



Szóval nagyon bejött... isteni volt. Ezután elindultunk kávézni végül a Budapest Eye-on kötöttünk ki.
Tökéletes levezetése volt a napunknak.


Ha az ember olyan szakaszban van mikor szó szerint éjjel-nappal dolgoznia kell... Nagy szerencse, hogyha olyan munkája van amit mindig is szeretett volna, hála Istennek én "így születtem", nagyon élveztem ezt is, de csak azért mert közben rengeteg jó dolog történt velem.


Egész áprilisban olyan dolgokra szentelhettem a szabadidőm amit nagyon szeretek, többek között iszonyatosan jó volt a Dunán hajózni és borozgatni a naplementében, nagyon szerettem.



Majd a Barba Negrában fellépett az egyik kedvenc zenekarom is. A buli nagyon jó volt, csak a végén kitört egy hatalmas vihar, ami kicsit robbantotta a bulit.
Hazafele viszont külön hangulata volt az "ázott rocker villamosnak"


A május sem volt kevésbé érdekes, bár ezt a posztot Május elejénél fejezem be, mert így is baromi hosszú. Szóval Május, a gyerekkori barátnőm ballagásával kezdődött, Anyám meg is könnyezte, biztos újra tudatosult benne, hogy felnőttünk, ha már Réka is befejezte a középiskolát.
Igazából engem is meghatott... Mármint nem a ballagás, az ilyesmi ritkán szokott. Inkább az, mennyire hamar eltelt az elmúlt 12 év mikor összebarátkoztunk és mennyi mindent éltünk át együtt.

Szóval, nem is olyan rég, még ilyenek voltunk (2007):


Most pedig, nem csak 19 éves, sőt, 2 hónap és 20, hanem felnőtt is elballagott. Lényegében én ezért hatódtam meg. Ami nyilván nem látszik a ballagási fotón... mert hát mi nem nagyon szoktunk normális képeket csinálni közösen.


A ballagási buli egy kőbányai étteremben volt... Azt hiszem nem véletlen, hogy nem szeretem a kőbányai éttermeknek csúfolt dolgokat. A Toroczkó után, már nem számítottam arra, hogy lehet valami még lejjebb és rosszabb. Pedig, de lehet és a Csősztorony hamar... ja nem órákon át bizonyította. A kiszolgálás bunkó és iszonyat lassan ment. Persze ezt felül is írhatta volna mondjuk a jó kaja, de nem. A kaja annyira rossz volt, hogy nem tudtuk lenyelni sem kb., végül Réka haza vitte a több ezer forintos sertés bordám a kutyáknak... Már ha Ők ráfanyalodtak.


Szóval megint csalódtam a kőbányai vendéglátásban, de legalább láttam ahogy a kormosra égett leejtett palacsintát megpróbálják ránk tukmálni.

Viszont utána jobb lett, mikor a hétvégét így május elején a Velencei tavon zártuk, a strandon.. Na azt élveztem.


Szóval a nyaram a sok munka mellett, iszonyatosan jól kezdődött, nem panaszkodhatom, tele volt élményekkel, amiket még máig dolgozik fel.

A következő posztokban folytatom a naplóm. Mert úgy gondoltam most egy "naplóba foglalom" a nyaram, amiből kiderül hova is tűntem.

XOXO

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates