Nyári H&M HAUL



Április:

Első körben. mivel áprilisban már meleg volt, a téli cuccok pedig le lettek akciózva, egy utolsó téli csomagot még bedobtam a kosárba. 


A pulcsival elégedett vagyok, sokat hordtam esős napokon mikor mentem az irodába és még reggel hűvös volt stb
A sapkához még nem volt szerencsém, kicsit kisebb hosszabb mint gondoltam, szóval nem tudom még, hogyan is fog állni.

Nyomott mintás kapucnis felső

6 990 Ft
Kuponommal: 5941 Ft


Kötött sapka

1 390 Ft 1 990 Ft

Kuponommal: 1182 Ft


Majd a hónap közepén beruháztam nyárra kényelmes pólókra, ruhára dolgozni és strandolni, nyaralni is vettem valamit.

Pólók a hétköznapokra:

 
Ruha és napszemüveg tok a nyaralásokhoz, strandolni

 

Nagyon kényelmes ruha, ebben voltam vitrolásozni, puha és nagyon laza, szóval tökéletes nyári kis ruha.

Hosszú póló

1 990 Ft

A-vonalú ruha

3 990 Ft 

Szemüvegtartó tok

1 990 Ft 

Ezek után 2 hónapig "szüneteltem" a rendeléssel, semmi új nem jött ki ami tetszett volna, szükségem sem volt rá nagyon, máshol vásároltam addig.

Július:
Persze itt is 2x rendeltem külön, viszont akkor kezdtek megjelenni a bizonyos kora őszi cuccok, az idei évben pedig teljesen átalakítottam a gardróbom, megpróbáltam több stílust kialakítani és a kapszula gardrób alapjaként kiválasztottam az Én fő színeimet.




Megkötős ujjú ruha

5 990 Ft

Kerek fülbevaló

1 990 Ft 

Hosszú póló

1 990 Ft

Találtam egy újabb kényelmes ruhát, teljesen más fazon, mint egy long póló, sokkal testhezállóbb, de nagyon tetszik. Idén nyáron pedig az új "színem" a citromsárga volt, ahogy tavasszal a pasztell rózsaszín teljesen bele is szerettem.



Nagyon reméltem, hogy találok majd mustár sárga sálat és sapkát őszre, a sálat pedig itt találtam meg. A smink nem a legjobb, eddig az egyetlen smink amiben csalódtam a cégnél, nem elég pigmentált. A Cipő csak a webshopon kapható Devided cipő, teljesen átlagos minőség, nem hosszú távra hiszen annyira azért nem kényelmes a kemény talpa miatt.
A fülbevalókat igazából csak azért vettem meg mert az ilyen kis fülbevalóim nagyon fogyóeszközök, már az egyiknek el is tüntettem a párját...

Szemhéjfesték

990 Ft 1 490 Ft

Tornacipő

2 990 Ft

9 pár fülbevaló

1 790 Ft 

Szövetsál

2 990 Ft 

Majd jött, a nyár utolsó hónapja, amikor megjelennek ténylegesen még olcsóbban a kora őszi cuccok és hatalmas leértékelés veszi kezdetét a nyári cuccokra is. Ezért ez a hónap lett A NAGY BEVÁSÁRLÁS.

Augusztus:

Szóval megjelentek a leértékelt ruhák és jött rá a 20-25%os kedvezményem is...

Pólók és hosszúujjúak: 





Hosszú póló

790 Ft 1 990 Ft
Kuponommal: 676 Ft

Kerek nyakú lenfelső

1 590 Ft 3 990 Ft
Kuponommal: 1361 Ft

Egyenetlen dzsörzéfelső

1 190 Ft 2 990 Ft
Kuponommal: 1018 Ft


Hosszú dzsörzéfelső

2 490 Ft 4 990 Ft
Kuponommal: 2131 Ft

Pulcsik:


A Nasason kívül télen vettem egy ilyen belebújós baba rózsaszínt is, teljesen rákaptam a sporos pulcsikra ősszel. Télen marad a kötött pláne mert a téli kabátjaimon vagy van kapucni vagy nem is illene hozzá.

Bő kapucnis felső

5 790 Ft 8 990 FtKuponommal: 4955 Ft

Túlméretezett kapucnis felső

2 790 Ft 6 990 Ft
Kuponommal: 2388 Ft

Pizsinacik:



Itt zárójelben megjegyezném, jelenleg 2 db pizsinacim van mindkettő innen és az egyik szürke a másik pasztell rózsaszín, szóval ezek illenek a szobámba. Meztelenül sosem alszom, mert nagyon zavar. Szóval ilyen kis macinaciban vagyok itthon.

Pizsamaalsó

2 990 Ft
Kuponommal: 2392 Ft

Jogger

2 990 Ft
Kuponommal: 2392 Ft

Jogger

2 990 Ft 5 990 Ft
Kuponommal: 2559 Ft

Ruhák:



Igen, a kettő teljesen egyforma, iszonyat kényelmes, nem meleg, van zsebe, jó helyen van szűkítve, szóval valójában minden színben megvenném ha lehetne.

Dzsörzéruha

3 990 Ft
Kuponommal: 3192 Ft

Kiegészítők:



az egyikben 2, a másikban 4 db 20 denes harisnya van, ezt igazából a ruhákhoz vettem, mert kora ősszel még szeretném őket hordani.

2 db 20 denes harisnya

1 490 Ft
Kuponommal: 1192 Ft

20 den 4-pack tights
1 290 Ft
Kuponommal: 1032 Ft


 

Rózsaszín bakancsot nagyon régóta keresek, ez nem téli, őszi, nem bélelt, de nagyon tetszett. A tok... csak régóta néztem, le lett árazva plusz a kedvezményem... jól jött

iPhone 6/8 tok

890 Ft 2 990 Ft
Kuponommal: 762 Ft



Bakancs

4 490 Ft 8 990 Ft
Kuponommal: 3592 Ft


Ez pedig egy újabb "vágyam", szerettem volna a puha fürdőköntösömnél egy kicsit... szexisebbet. A fürdőköntösöm puha, kényelmes stb... csak éppen nem a legszexibb dolog. Szóval vettem egy szexibbet.

Szaténkimonó

6 990 Ft
Kuponommal: 5592 Ft


A napszemüveg viszont ebben a színben online nem volt, így csak fotóval szolgálhatok az enyémről.

Kerek napszemüveg

3 490 Ft

Kuponommal: 2620Ft

Ez is nagyon jól mutatja összesítve milyen színskálán mozgok, most túl sok elegánsabb dolgot nem vettem, viszont elég sokat spóroltam. Nem mondom, hogy évekig már nem kell semmi sem, de az biztos, hogy most elegendő dolgot vettem a nyárra, és ki is használtam.

Legközelebb egy ennél rövidebb HAUL lesz, egy New Yorker-es és egy sport cipős bejegyzésben.

XOXO

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates