Kedvenc Őszi Outfitem 8.

Pulcsi: Ajándék - márkát nem ismerem
Napszemüveg: New Yorker 3000Ft
Táska: C&A 5500Ft
Tok: Tumblis eladó cuccok facebook csoport 1500Ft
Cipő: Deichman 10.000Ft
Sál: Ajándék

A tokról már írtam, ahogy a szemüvegről is másik összeállításban.
A pulcsit pedig szintén az egyik nagynénémtől kaptam anno, nagyrészt ez van télen rajtam mert leér a popsim alá és nagyon meleg és kényelmes testre-feszülős fazon egyénként és könnyenbefér a kabát alá...
A sálat a volt főnökömtől kaptam, ezt is sokat hordom azaz a legtöbbször mert minden irányban a legkényelmesebb feltekerni, ezért nagyon szeretem.
A táskát nagyon régen vettem a C&A-ban és azért leginkább mert télen nagyon divatos és feletébb számomra szívet melengető amikor minden szőrmés, bundás ilyenkor, nagyon tetszett akkor is emiatt.
Ahogy a csizmát is ezért vettem, nagyon tetszett a szőr rajta és elég jó hóban, sőt leginkább akkor mert remek hótaposó.

2 megjegyzés :

  1. Szia! (: Imádom az ilyen outfit bejegyzéseidet! Nem tudom konkrétan megfogalmazni, de mindig szívesen olvasom el őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! Ritkábban ugyan, de tervezem ezeket folyatni november végén-decemberben is! :)

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates