Mindig nagy dilemma - A cipő


Sziasztok!
Nálam mindig nagy kérdés a cipő, a cipő annyira kifejezi az ember sokszor és észre sem vesszük, pedig annyi mindent elmond rólunk...
Gondoljunk csak bele, ha egy hétköznapon egy nőt magassarkúban látsz, tudod, hogy valószínűleg egy irodában dolgozik vagy recepciós esetleg hostess vagy egy magas beosztású vezető, az biztos, hogy nem mezőgazdász, azaz egyből levonod a következtetést. Munkától és elfoglaltságtól függően hordjuk a cipőket hiszen a konditerembe lévő testépítő nő sem fog munka közben magassarkúban fekve nyomni. Csakhogy utána mindenki hazamegy és cipőt vállt, egy olyan cipőre ami a másik énjét fejezi ki, nem a munkában lévő énjét hanem amit a családja és barátai látnak.
Nagyon sok dologra kell odafigyelni, ne ázzon be, ne fázzon az ember lába a fagyba, vagy ne annyira, fejezzen ki, nézzen jól és illjen is az ember ruhatárába... Nagyon tetszik sok magassarkú cipő, de sajnos egyáltalán nem tudom mihez vagy mikor felvenni. Persze buliba igen, de ott megint csak kényelmetlen a számomra egész éjjel abban tipegni.
Van egy magassarkú őszi csizmám ami nagyon szeretek, de számomra annyira kényelmetlen, hogy nagyon ritkán hordom csak...

-Skála: 5500Ft

Pedig annyira tetszett és annyira szerettem, de aztán sajnos rájöttem, hogy ez nekem továbbra is csak alkalmakra jók vagy ha kocsival vagyunk...
Ezen kívül van egy 11 éves Martens bakancsom amit nagyon szerettem, de tavaly szomorúan konstatáltam hogy 23 éves koromra kinőttem így oda adtam az öcsének, pedig nagyon szerettem...

-Londonport, Office shoes stb...: 48.900Ft jelenleg 2006-ban 11.000Ft

Utána tavaly ősszel vettem két cipőt az egyik napon, egy bakancsot és egy csizmát.

-Ázsia center: Bal oldali 6000Ft, Jobb oldali 5500Ft
Nagyon szerettem őket, de nagyon nem volt kényelmes a bakancs szóval végül a húgomé lett, viszint a csizmát nagyon szeretem és bélelt is!

 Mivel így nem maradt igazából hordható bakancsom elő ástam a 2015ös leopárd mintás-barna bakancsom, nos ebben nem csalódom sosem, nem is volt drága, de ősztől télen végig tökéletesen megfelel kényelmes bélelt és nagyon jó meleg...

-Ázsia center: 5000Ft



Azért szegény bakancsom már nagyon viseltes... Szerettem volna pont ugyan ezt a khaki zöld télikabátomhoz illően színbe, így találtam meg ezt a kis terepmintás változatot belőle.

-Ázsia center: 5500Ft

Aztán eszembe jutott egy régi cipőm amit nagyon szerettem, de kizárólag hóban tudta elviselni mert
nagyon "hótaposós" jellege van, ritkán hordom ha nincs nagy fagy...

-Deichman: 10.000Ft


Ezeken kívül van egy sima fekete műbőr "hivatalosabb vagy elegánsabb" bakancsom, pláne mert szeretem a black outfitet..

-Deichman: 10.000Ft

Van egy sima fekete aranycsatos csizmám is, de az nagyon hűvös időben sajnos nem megoldás minden esetre nagyon szeretem.

-Deichman: 10.000Ft 

Van egy kicsit szolidabb fekete csizmám is, szeretem nagyon a formáját, csak a talpa kemény sajnos.. pedig baromi jól néz ki...

-Skála: 5000Ft


Ezt a barna bőr cipőt meg sajnos többször meg kellett talpaltatni mert mindegyik lejött szóval nem kifejezetten vízálló már, de nem tudom szegényt elengedni...

-CCC: 17.000Ft


Végül pedig a jól bevált mindig kényelmes Adidas superstarom... Nem téli, de ha nincs hó vagy nem fagy le az ember bokája akkor maga a cipő meleg, nyáron sem lehet megégni kb benne szóval tökéletes mindig.

Adidas: 27.000Ft



2 megjegyzés :

  1. Adidas superstar nálam is nyerő !:D
    Egyébként nagyon jó cikk lett.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem nagyon a szívügyem a cipőim és nagyon sokáig állogatok :D

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates