Egy kreatív hétvége


Sziasztok!
Az előző, nem ami most volt, az az előtti hétvégémen megkaptam Rencsitől a fényképező gépet egy fotózásra. Nagyon várom az új objektívet is amit veszünk csütörtökön, de most is nagyon jól szórakoztam. Rájöttem, hogy mikor egy jó gép van a kezemben akkor máshogy látom a világot. Eleve szeretek fotózni, de mikor többféleképp lehet akkor aztán nagyon élvezem a dolgot. Első napon elmentem Náddal fotózni, sajnos baromi rossz fények voltak a gép beállításait meg nem ismertem, de már akkor nagyon élveztem...






Mivel Attila iszonyat későn ért ide, cipelni kellett az állványt ami hagyján lett volna, de mint mondtam ezt a gépet nem ismertem, szóval nem mondanám, hogy életem legjobb képei lettek... bár utána a rose bor ivása beszélgetve már sokkal jobban feldobott.
Másnap találkoztam Rékával, és felmásztunk a háza tetejére... ahol aztán nagyon megfogott a saját kerületem fentről.





Meg a panel szélén üldögélés is ahogy később a naplemente is, engem feldobott, és nem nem féltem, hogy leesek, teljesen biztosan mozgok a magasban meg nem szoktam pánikolni ilyesmitől.









Persze egymást is fotóztuk, igazából csak mint két bolond úgy... Forogtunk, pofákat vágtunk stb... Nem épp a modell karrierünk kezdete volt, na. Ezzel szemben teljesen beleszerettem a gépbe.






Ezek értelemszerűen a nyers képek... Most nem akartam ide tenni még a szerkesztetteket is, a színek így amúgy is pontosabbak. Baromi jól éreztem akkor ott magam, persze gép nélkül megint más minden, de ez a fotózás nagyon bevált ott nekem.
A 3. napon pedig találkoztam Renivel, ott a fél nap elment egy értelmes közös képre amiből nyilván nem lett kb egy használható sem kb, persze vicces volt a próbálkozás is.


Szóval miután 50x belepislogtunk és belenevettünk vagy bele sikerült beszélnünk feladtuk és elindultunk kávézni onnan pedig fel egy másik tetőre... Nagyon szeretnék végig menni a tetők színein most egy rózsaszínre jutottunk fel. Megnéztük ismét romantikusan a naplementét. Előtte pedig egész extrém helyeken sikerült egymást lefotóznunk.










Az utolsó képet 50x lőttem na egyik sem lett érdemben jobb... De nem baj legalább tudom, hogy átlátok 1-1,5 BKV utat innen. Szuper és kreatív hétvége volt, beleszerettem a gépbe teljesen.
Nagyon remélem, hogy nemsokára folytatjuk míg nem veszek egyet Én is.
Szeretem az ilyen tartalmas szabadban lévő dolgokat még ha le is fáraszt a dolog némiképp.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates