Miért nem szeretnék egy egyszerű beauty blogot?



Sziasztok!
Sokszor gondolkodtam azon, hogy biztosan jót tesz-e a blognak amiket tervezek vele, kicsit vagy nem kicsit eltérni a beauty kategóriától. Hát a Cosmo díjra biztos megnehezítené a kategória választást, de... nem is valószínű, hogy azon valaha indulni fogok másrészről pedig az elmúlt 4 évben beette magát a blogom a hétköznapjaimba. Sajnos nem vagyok tökéletes, vannak pattanásaim sőt nincs modell alkatom, a fogaim sem teljesen szabályosak és van, hogy csak zsíros kenyér van vacsorára mert szar hónap volt. Lesz is ilyen. Nem hiszem, hogy képes lennék kizárólag a szépséggel foglalkozni mert az nem én vagyok... Persze szerves része az életemnek szó se róla, de nem csak ebből áll ez a blog pedig Én vagyok, legalábbis egy részem. Az instagrammomon látszik, hogy sokkal jobban érdekel a tájak fotózása mint a saját perfect makeup-omé, mert nekem a fotózás egy olyan hobbi amit nem tudnék elhagyni meg nem is akarom. Szeretem a városom fotózni a saját szememen át mutatni meg az embereknek... Kifejezetten sajnálni tudom aki nem érti, aki a semmit mondó képeket dobálja fel borzalmas minőségben, mert különben a kutya sem látná, hogy Ő bizony ma nagyon jó meccsen volt csak épp annyi energiát sem fektetett a fotóba, hogy ne dőljön vagy letörölje a kamerát, ahogy azokat sem feltétlen értem, akik azért mert eljutottak éhezve -mert tudom, hogy ehhez nekik az kellett- a tengerpartra akkor mindent ki kell posztolni. Mindegy hogy a fél csöcse kint van a gyerek meg olyan retkes, hogy jobb érzésű ember már ingyen etetné szegény árvát, de beszabadul a magyar a tengerparti luxusba és azt bizony mindenkinek látnia kell. Én inkább azt tartom, hogy inkább legyen 3 fotóm, de az jó, az olyan legyen ami több értéket hordoz minthogy "volt pénzem Olaszországra". Ezeken kívül is mindennel így vagyok, nekem fontos a külsőm igen sőt szeretek másoknak segíteni megtalálni a legszebb oldalukat és szeretek ingyen is dolgozni egy egy kezdő modell porfólióján, hogy aztán Ő is érezze azt amit akar, engedjen az érzéseinek. Ezen kívül viszont szeretek olvasni... nagyon. írni is, csak azt nem nem mutogatom mert nekem egyelőre elég privát. Egyelőre... 12 éve írok, de talán majd egyszer. Aki olvasta bármim legalább tudja, hogy benne van a bizalom körébe, ez is valami. Szóval szeretnék annyi kultúrát adni az embereknek, hogy olvassanak verseket, nézzenek jól sikerült vagy sokat mondó klippeket, értékeljék kicsit a művészetet. Azon kívül pedig ami még nagyon érdekel -talán a grafika miatt is- azok az elektronikai dolgok, szeretem a telefonokat és az applikációkat, számítógépeket megismerni és ezentúl ismertetni is társ író segítségével, szakmai szemekkel, hozzáértők által, hogy ne ragadjunk le ott, hogy amid nincs az szar. Ha nincs iPhone-od az szar. Semmit se tudsz róla, de szar, mert a Jancsi is azt mondta. Ha meg iPhone-od van az Android szar, mert olcsó vacak, ami olyan mint egy bazári bóvli. Nem ez nem így van, érdemes utána olvasni mert nincs rosszabb mint mikor a majom a ketrecből üvölti, hogy szar a szabadság. Nem szeretnék felületes netoldalt, nem akarok netceleb sem lenni, sosem akartam, ha értékelnek a neten örülök persze, de nem az a célom, hogy imádjanak, az inkább, hogy az emberek ismerjenek meg minél több dolgot. Azt is lássák, hogy lehetsz bármekkora beauty guru, attól még van szegényem időszakod vagy épp nagyon rossz napod. Azt is, hogy attól még, hogy van rólad egy felületes képük az embereknek az még nem lesz igaz és az embernek mindig sokoldalúnak kell lenni, nem fekete-fehér a világ és a műkörmös nő is érthet kapcsolási rajzot, ahogy az autószerelő is hazamehet a lusxus házába és este az ONYX-ba ehet. Tudjátok mi volt életembe a legrosszabb tanács amit kaptam? Az, hogyha nem irodai munkát végzek ne legyek full-sminkbe és nem kell szépen felöltözni mert az 1, mást frusztrálhat, 2, kényelmesebb. Ez nem igaz, senki sincs kötelezve arra, hogy ne nézhessen ki jól, van egyenruha, van ahol nem lehet műkörme egy nőnek, de attól még lehet más nőiessége hangsúlyozva, ahol meg egyik sincs megszabva és neked, nekem így kényelmes, "puccba" vágva magad akkor tedd azt. Akit frusztrál annak nem azzal van a baja, hogy Te jól nézel ki hanem az, hogy Ő képtelen rá, vagy eszébe sem jutott és amúgy sem kap sok elismerést. Attól még, hogy egy autós műhelyben dolgozol, vagy, hogy egy recepciós vagy egy uszodában nyugodtan maradj nő. Az az ember aki beleszól mid van, hogy nézel ki, mit szeretsz, hogy te 30 évesen rollerrel közlekedsz vagy audival az a Te döntésed, sosem szabad hagyni, hogy a frusztrál emberek -akik általában nem rendelkeznek mellesleg elég önismerettel- megszabják neked, hogy ki lehess, mindig arra gondoljatok, hogy senki nem ismer igazán, próbáljatok meg minél több oldalt mutatni, de csak azzal foglalkozni akinek a véleménye tényleg számít és tudod, hogy nem a féltékenység mondatja.
Pontosan ezért szeretnék Én is olyan nő lenni, olyan blogot írni ahol az emberek minden oldalam láthatják, nem csak azt, hogy milyen jó alapozót vettem. Meg talán kevés is lennék ehhez. Annyi dolog érdekel és annyi hobbim van, hogy képtelen lennék egynél megállni... Ennyire egyszerű, hogy ez a blog miért nem képvisel egy adott témát. Mert engem sem lehet bekategorizálni. Rock zenét hallgatok mióta élek, hordtam bakancsot, láncot 2-3 centis hegyes szegecseket, de imádom a rózsaszínt a virágokat és az unikornisokat. Szóval Én sem örülnék ha csak az egyik oldalam alapján kapnék egy cetlit, azt sem szeretném ha a blogom.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates