{Vigyázz! Kész! Posztolj!} : Ha ezután csak 5 blogot olvashatnék

Mi ez? A {Vigyázz! Kész! Posztolj!} egy kéthetente jelentkező blogger kihívás, ahol a résztvevők előre meghatározott, egészen a cikkek megjelenéséig titkos témákról írnak blogjukban. Ha csatlakoznál vagy érdekel a kihívás részletes szabályzata, keresd fel a VKP kihívás összefogó bejegyzését.A többi résztvevő írása az inlinkz gyűjtemény gombjára kattintva érhető el.

-bejegyzés a régi blogról-

Sziasztok! Csatlakoztam a VKP-hoz Én is ezzel a most már annyira nem új blogommal. Nagyon tetszett régen is és régóta szerettem volna az előző blogomon csatlakozni hozzá, de mivel akkoriban nem nagyon blogoltam épp nem tettem, most viszont újra blogolok és nagyon szívesen veszek ebben részt! 

A mostani téma: Ha ezután csak 5 blogot olvashatnék... Elég nehéz a döntés mert nem csak ennyit olvasok rendszeresen nyilván, nehezen redukálnám le 5-re de megpróbálom. 
Kezdjük az elsővel, az a blog vett rá 3-4 éve a blogolásra és a mai napig nagyon inspirál, és nagyon ki is nőtte már magát, bőven feljebb van mint mikor olvasni kezdtem, és a szerzője azóta világutazó fashion blogger lett nagyon jó életfelfogással. Példa értékű és ösztönző dolgokat ír sokszor és nagyon tetszik ahogy egy egy helyet az Ő szemével láthatok. Szóval:
1. Dorka a The Sense blog írója, aki azóta másik néven írja a blogját.
A második választásom olyan bloggerre esett akit 2013-ban kezdtem olvasni és azóta mindenhol követem, személyesen blogger találkozón találkoztam is vele és imádom a blogját, nagyon szeretem a témáit, és élőben a személyisége is nagyon megragadó volt, nem beszélve a stílusosságáról. Így hát:
2. djkaty beauty blog írója, nem hiába sok a feliratkozó, nagyon jól csinálja amit csinál. Kifejezetten szórakoztat és nagyon jó kikapcsolódás a blogja.
3. Eleni blogja. Őt is 3 éve olvasom azt hiszem, és szimplán nagyon szeretem. Nem nagyon ragozom túl engem érdekel, és csak ajánlani tudom mindenkinek.
Egy nagyon érdekes dolog nálam, Én két másik ország és azon belül is egy-egy város bloggereit olvasom. Az egyik Ausztria a másik Amerika. Azon belül pedig Bécs, Boston. Igen A-A és B-B.
Mivel a felmenőim zöme anyai részről osztrák így eleve nagyon szeretem Ausztriát, Bécs pedig az egyik kedvenc városom ott, szeretem a bécsi bloggerek letisztultságát, csak keressetek rá instragrammon egy egy tag-re még az épületeik fotóik zöme is fehér és elegáns, nagyon szeretem a hangulatukat. így a 4. választásom egy osztrák lány blogja:
4. Viennawedekind blog ha csak közülük is egyet lehet választani.
Most pedig mégnehezebb helyzetben vagyok mert 3 kedvenc bostoni bloggerem van. Az egyik volt bostoni lány Allie az alliewears.com-nak az írója a másik pedig Jean a extrapetite.com írója, de a 3. lányt veszem be az 5.blognak.
5. The Boston Fashionista blog, kiskorom óta szerette volna Bostonba lakni, vagy csak utazni, nem mondom, hogy lehetőségem nem akadt rá, de nem éltem vele végül sok-sok nem ide tartozó okból, de az sosem változik, hogy a várost még mindig imádom, és az egész állam nekem való, hűvös Floridával ellentétben és van télen nagy hó, számos gyönyörű természeti látványosság, és aki ilyen nekem való helyet tud ötvözni jó fotókkal és a divattal az egyértelmű, hogy a kedvencemmé válik,

Azt hiszem, ezeket a blogokat olvasnám innentől, de sajnos jóval több van ami az életem része így nagyon nehéz volt a döntésem.
Viszont nagyon élveztem ennek a postnak a megírását, és nagyon várom a következőt is innentől kezdve.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates