Álom esküvő/Dream Wedding


Sziasztok!
Ez a poszt semmi mást nem szolgál minthogy összefoglaljam az esküvői ötleteim. :) Nem tudok mikor lesz nincs pontos dátum, de az biztos, hogy szeretném minél jobban megszervezni, mert nagy álmom.
Kezdjük az első résszel.
Ruha:
Sok műsort néztem, és a kedvenc városaim szalonjaiban leginkább, de azokat átszámolva forintra irreális árakat kaptam. Bécs nagyon elegáns város, de az Én fizetésemnek nem megfelelő sok-sok százezer forintért ruhát venni, és Bostonban sem magyar fizetésbe mérik, pláne nem luxus szalonokban, de van egy két kedvenc esküvői képem inspirációnak külföldről. Forrás: Tumblr





Azt még nem tudom fehér lesz-e vagy pezsgő színű, csipkés vagy teljesen egyszerű sőt nekem nagyon tetszenek a szív alakú dekoltázsok, de mivel a mellem nagyon nagynak számít olyan kell ami jó tartást is ad, és el is fed, ami arról nem mondható el. Szóval valószínűleg nem lesz szív alakú így.
Azon kívül pedig mivel nincs lapos hasam, és ki tudja addigra mennyit sikerül leadnom vagy formálódnom jelenleg úgy gondolom nekem az a legelőnyösebb ha deréktól bővül. Szerencsémre homokóra alkatom van így a derekam vékonyabb marad akkor is ha hízom, és a mellem, csípőm kerekebb és szélesebb.


Haj:
Mivel nekem a természet adta hajam afro, így nem egyszerű a döntés. Mindenképp szeretnék természetesebb fürtöket, de semmiképp sem egy szappanoperákban látott latina hajára emlékeztetőt. Szóval minden lesz csak hozzám képest természetes nem. Ráadásul ha kivasalva és kiengedve hagyom ahogy melegem lesz az egész visszagöndörödik.




A hajszínem szerintem marad vörös, a párom is azt szereti és Én is megszoktam, de mivel nagyon szeretem változtatni biztos nem marad klasszikus vörös hajam.

Smink:
Mindenképp olyan sminket szeretnék ami a fotókon is jól látszik, és nem fehéret, nem visszafogottat.
így mindenképpen a belső szemzugomban lesz csak fehér, az is inkább esztétikai okokból azaz, hogy a tekintetem nyitottabb legyen, a mélyítővonalba pedig mindenképp valami sötét fog kerülni. A mozgószemhéj további részén vagy arany vagy ezüst lesz, ez ruha és ékszer függő.




Csinálok majd belőle videót hogyan lehet szépen elkészíteni, és hogy nagyjából rajtam hogyan áll majd.

Csokor:
Én mindenképp egy kora őszi esküvőt szeretnék, így a csokor is ilyesmi színeket tükrözzön legalábbis mindenképp azt szeretném ha visszafogott színű vagy fehér csokrom lenne, és rózsákat szeretnék mindenképpen. Persze lehet kombinálni hasonlóval is, de majd részben a dekorációhoz is szeretném igazítani.




Gyűrű, gyűrűk:
Eljegyzéskor mindenképpen köves gyűrűt szeretnék, nagyon egyszerű az oka, mert mindig erről álmodtam, ebből pedig nem szívesen engedek. Ami pedig az esküvőn lesz, azt szeretném ha összeillene azaz ha nagyjából egyforma is lenne, csak az enyém nőiesebb, vékonyabb és kövekkel, arany és fehér arany lehet benne, ezüstöt semmiképp nem szeretnék és teli fehéraranyat sem. 









Nos ami a helyszínt illeti, kicsit megvagyok lőve mert egyáltalán nem vagyok felkészülve magyar illetve pesti helyszínekből. Azért sem mert álmodozó típus vagyok, és azért sem mert sosem tudtam hogy fogok állni vagy hol leszek éppen. Most viszont biztosan Pesten maradunk szóval első körben egy nagyon szép katolikus templomot fogunk választani, nagyon szeretném a Mátyás templomot és utána fotózást a Halász bástyán, de anya szerint nem jó ötlet ott ahol Ő házasodott mivel az Ő házassága nem működött, de Én azt remélem más lesz tekintve, hogy Én szerelmes is vagyok és nem csak fellángolás, nem egy pár hónapos ismeretség és kapcsolat. A polgári majd adja magát természetesen, de utána egy nagy termet szeretnék, modern bútorokkal és díszítéssel, fekete-fehér, szürke-pink dekorációval.Tudom a pink nem éppen férfias szín, de valljuk be az esküvőn leginkább a nőknek kell szerepelniük, és ha boldog a menyasszony boldog lesz a vőlegény is. Persze a párom ismer és tudja is, hogy annál akaratosabb vagyok mintsem engedjek az álmaimból, szóval remélhetőleg megtudom győzni mindenről és az Ő ötletei is tetszeni fognak.
De vannak még nagyon jó inspirációs képek, még ha tudom ezektől sokkot kapna.







Pontosan tudom, hogy nem lehet tökéletes a nagy nap sem, de igazából tudom, hogy az lesz mégis, mert a legjobb barátom lesz a férjem, életem szerelme. Így nem is lehet már rossz.
Nászút:
Nyilván pénz függő is, de mindenképpen valami tenger vagy óceán partra szeretnék menni. Sosem láttam vele a tengert, így itt lesz az ideje a koktélozásnak és a homokban... hempergésnek. Őszintén nem érzem magam jól fürdőruhában, de muszáj lesz, bár előtte nem vagyok szégyenlős.
Nem vagyunk gazdagok, de ennyit azért megtehetünk ha nem is Miamiba leszünk azért máshova biztosan eljutunk.






Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates