"Ha szereted a munkádat soha többet nem kell dolgoznod"


"Ha szereted a munkádat soha többet nem kell dolgoznod"



Sziasztok. Olvastam is eme remek mondással kapcsolatban is blogokat, oldalakat és megosztom saját tapasztalataimból az érveim. 

Amikor 19 voltam és végeztem a középiskolával és szakmával friss grafikusként böngésztem az állásokat és nem sok jóval kecsegtetett, 5 éve csináltam a szakmát, de nem volt meg az alap 2 éves munkatapasztalatom frissen végzett grafikust pedig senki nem keresett, vártam egész nyáron  majd még szeptemberben is majd 2013 októberben engedtem a pénz csábításának és bekerültem az első munkahelyemre, ahol semmi sem olyan volt mint amire vágytam. A munkakörnyezet egyszerűen lehangolt, egy raktár volt, de annyiban élveztem, hogy volt havi fix 100 ezrem élni, itthon laktam anya nem kért belőle el semmit, kezdődött a magas élet, de mégsem mert a fizikai munkától annyira elfáradtam, hogy hétvégén és munka után is aludtam, fájt mindenem, nem láttam napfényt és minden amit feltudta mutatni egy iPhone volt, valljuk be nem ebben mérik a karriert. Tudtam, hogy ezzel semmire nem megyek csak pénzem van, aznap mikor kirúgtam 9 hónap után mikor már messziről el is kerültem életem egyik legszebb napja volt. Innen kerültem át először egy ajánlással a gyógyszergyárba, igen hamar pár nap után fel is adtam mikor rájöttem, hogy ez rosszabb mint volt, és nem csak azért mert senkit nem ismertem, de az egyenruha a fertőtlenítés a szoros fogás, hogy hajhálóban legyek egész nap smink és műköröm nélkül az olyan volt mintha nem is léteznék. Tovább próbálkoztam egy olyan helyen ahol egy kedves ismerősöm dolgozott. Hát a 2014-es őszöm karrier álmai sem valósultak ott meg ugyanis nagy cégekhez kellett bekopognom a HR osztályra elvinni papírokat, hogy töltsék azokat ki mindenféle a cégeket kellemetlenül érintő kérdésekkel, volt aki majdnem elküldött a... értitek. Anyagilag sem voltak túl jók, nem hogy megfeleljenek az álmaimnak.

Aztán bekerültem 2015 nyáron a mostani munkahelyemre, ami pedig a megtestesült álom volt, sminkekkel, divattal foglalkozni gyönyörű palotában gyönyörű emberek között a szakmámban, megtanulni sminkelni profiktól, és összetenni egy tankönyvet, ahol minden ott tanuló abból fog tanulni. A főnökeim kedvesek, jól öltözöttek, rosszabb napok ellenére, egyedül egy irodában elszeparálva kimaradva az akaratlan balhékból. Nincs jobb érzés annál mint azt dolgozni amit szeretek, a nevemet látni munkák alján. A munkám látni plakáton, termékeken amiket tervezünk, amit megcsinálok. El kell mondanom 100x könnyebb úgy dolgozni, hogy szeretem is. Sajnos ez csak a szerencsémen múlott, valódi érdem attól lett, hogy bent maradtam, hogy megdicsérnek, ajánlanak. Ez nem azt jelenti,hogyha nem szereted a munkád ne ennél jó vagy elég szenvedélyes, de az biztos, hogy könnyebb dolog itt 10-12 óra mint máshol végtelen 4-8. Csak arról panaszkodhatom, hogy fáradt vagyok, semmi másra mert nem kerül könnyekbe a munkám elvégzése, bár az a másik oldala, hogy ettől még fárasztó lehet. Attól még a szemem, a hátam elfárad az agyam is mikor 2000 termék egyedi címkéjét tervezzük mikor 80x hívjuk fel Izraelt vagy más országot, hogy ki a hülye Én vagy az ottani grafikus esetleg nyomda vagy mind, szóval ettől még az embernek nem lesz jobban ínyére a munka, de mikor szombaton kipihenem magam alig várom, hogy új projectbe kezdjünk. Nem véletlen, azért mert szeretem és mert emellett van időm szakaszokban nyaralni, vagy mást csinálni. Szóval lényegében igaz a mondás, amennyiben tényleg tudod azt csinálni amit szeretsz, de ha nem azt se bánd, figyeld a kínálkozó lehetőségeket és amint tudsz élj velük, vagy a munka mellett válassz értékes hobbit, ha elég profi vagy benne akkor nem kizárt azt sem, hogy később profitálhatsz belőle. Hisz egy másik mondás úgy tartja mindent lehet csak akarni kell. Talán eleget kell hozzájuk mantrázni, de az biztos, hogy fontos, hogy megtaláld a helye a világban, és az egyensúlyt. Így tehát igen csak két oldalú az érme. Ha azt csinálod amit szeretsz nem fogod utálni a hétfőt és jobban érzed magad és attól még, hogy szereted amit csinálsz még elfáradsz és lesznek rossz napjaid is. Mint mondtam ez az én véleményem és meglátásom, ha másnak más az szintén kifejtheti. Köszönöm, hogy olvastok.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates