Arcápolási rutin



Sziasztok!
Gondoltam itt a tavasz alkalmából megosztom veletek az arcápolási rutinom, az Én bőröm nagyon száraz és könnyen leszek pattanásos pláne a kritikus napokon, ezt nem nagyon tudom visszafordítani, de hozzátenném máshol is jelennek meg a bőrömön pattanások, kiütések stb. A lábamon borotválás után és a fenekemen is mert 12 éves koromtól tangát hordtam mert kényelmesebbnek bizonyult és volt egy ismerős aki tanga készítéssel foglalkozott és folyton kaptam tőle. Nos elsősorban az is segített ott, hogy leváltottam őket és nem érintkezett a bőröm közvetlen a nadrággal, azon kívül nagyon ritkán szolárium, és olaj, masszázs olaj, nyilván jobb mikor bele is van masszírozva, de erre nem mindig érünk rá, de ettől függetlenül még be lehet vele kenni, és meglepő mód nagyon sokat segített ez is.
Sajnos nincs mindig időm arra, hogy egész nap ápolgassam a bőröm de hétköznaponként mikor hazaérek a munkából először lemosom a sminkem micellás vízzel a garnier-től, elég szépen leszed majdnem mindent és meg is nyugtatja a bőröm. Aztán bőr-radírozok, de csak 3 naponta, elég nagy eredményt értem el már vele, fürdéskor kézműves bárápoló szappant használok. Végül pedig bekenem az arcom nappali arckrémmel a bőrtípusomnak megfelelően. Ennél nagyon sajnos több időm és energiám nincs rá, ezzel szemben hétvégén mikor micellás vízzel és bőrradírral letisztítottam a bőröm utána felteszek egyik nap egy pakolást ami kicsit feltölti a bőröm másik nap pedig olyat ami összehúzza a tág pólusaimat. Mikor felpuhult a bőröm kiszedem a szemöldököm, hál istennek elég heti 1x megtennem ezt, nem nő olyan gyorsan vissza, majd befestem mivel eredetileg mindenhol szőke vagyok így nem látszana, de a hajam vörösre van festve a szemöldököm egy lágyabb barna hennával festem. Majd utána szemmaszkot teszek fel, és bekenem a szemem alatt szemkörnyék ápolóval ami tele van antioxidánssal és anti-aging hatású mert félek a korai ráncok kialakulásától, serkenti a kollagén termelést és gyulladás csökkentő, hál istennek ott amúgy se száraz a bőröm, de ráfér a megfelelő ápolás. Külön cikkekben megírom miket próbáltam és használok, amikor beváltak és amik nem.
Mindent meg kell tenni azért, hogy a bőr a lehető legegészségesebb legyen, hisz a smink is csak egészséges arcbőrön szép.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates