Újabb életjel. :)

Sziasztok!
Eltűntem közel 2hónapra...Nagyon sajnálom, de elég sok változás állt be Szeptember 17.én az életembe. :) Ami azóta is folyik, közben azóta sincs laptopom persze :S mert miért is lenne ez ennyire egyszerű. :S
Szóval nehezen tudom megoldani a blogolást.
Közben ami publikus változás, hogy németül kezdek tanulni és elkezdem a jogsit is. Már csak egy JÓL fizető munka kellene... Most jobban kell a pénz mint máskor.
Amúgy elég sokat fejlődtem. Szóval egész rendes kezdek lenni azt hiszem :') Szívesen átalakítanám a szobám, de igazából ha meglesz a munka hamarosan úgy is költözöm. :) Csak sok iszonyat nehéz döntés van előttem. De majd megoldom :)
Továbbá mostanában nem vásároltam magam halálra. Szóval mindössze van 1 új napszemüvegem ami azért volt fontos mert olyan mint az egyik kedvenc filmemben van...:D Egy arany-fekete szegecses táska, ahhoz csizma és egy fekete kesztyű arany szegecsekkel szintén...:D Meg járt mellé egy barna is ami jól jött. Hmm szemcerúza korrektor, alapozó.ENNYI. Kb nyár óta nem is vettem mást...:D Szóval szept 17.e óta mondhatjuk kicsit nagyon kicsit, de felelősség teljesebb lettem :) Szóval már nem mindig van rajtam a koronám...:)
Ezen kívül pedig a legfontosabb, hogy jövő héten leszek 21....Amitől kicsik félek :'D Nem a 21-es számtól persze. Hanem, hogy nem lesznek jók a bulik meg nem jönnek el meg mittudom én. Minden bajom van. :D Tavaly az egész elég csalódás volt azt hiszem. Vagyis 44ből 16ember tudott eljönni. Ami elég kiábrándító volt. :S Mert előtte a 19.en 32en voltak és 20at hívtam. :S Szóval na. Meg olyan nehezen mutatom ki, hogy örülök. Meg izgulok, hogy akinek kell gondol e majd rám. Vagy így le vagyok....na mindegy.
Mindig olyan szülinapra vágytam ahol a "Lovagom" vagy udvarlóm a férjem a tök mindegy PASI és egyszerű jól átgondolt ajándékkal érkezik. Ami egy drága csoki (úgysem eszem meg...xD) egy csokor vagy szál virág. És ékszer, parfüm,rúzs valami NŐIES. És nem valami szükség tárgy. Persze mindenkir ennyi
Falra mászom a dezodor plusz tusfürdő kombotól. HAHÓ MINDEN HÓNAPBA VESZEK DE KÖSZI MINDENEKINEK. Meghat :'D ja nem. Tavaly Renitől kaptam olyan ékszert amit Ő készített az nagyon tetszett! Marcitól bornyitót meg bort meg Jovitól mert ezek jellemzően mi 3man vagyunk...:D Rebi tortát csinált ami ISTENI volt. Réka meg egy hihetetlen sálat vett *-* Barbitól borokat...:D Szóval jó volt...:D Azért izgulok :'D
Most pedig ezzel befejezem ezt a sokat mondó posztot és igyekszem mi hamarabb jelentkezni
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates