Halihó :)

Sziasztok, sajnos még szünetel a blogom úgy látszik még további beláthatatlan ideig :S :D
De már rengeteg ötletem van ha lesz gépem és további eszközeim megveszem mivel folytassam a blogolást, egész szisztematikát hoztam fejben össze... :D A Laptopomnak nyoma veszett :S De majd valamikor biztosan lesz másik az évben. :)
Amióta utoljára itt voltam sok dolog történt meg változott, de sajnos nem igazán publikusak, hogy finoman fogalmazzak, a végén majdnem teljesen kinövöm, hogy kiteregessem az életem a neten. :D na jó nem... Csak életemben először tényleg személy privát dolog, és nem csak rólam szól, bár nyilván más nevébe nem akarnék vagy tudnék nyilatkozni :D
Ami publikus, hogy nem teljes a téli depresszióm, most nem érzem még az állandó levertséget. Persze már teszek is ellene valamilyen szinten... Azért még van hova gyakorolnom :P :D
Ami kevésbé magán jellegű dolog, hogy próbálok kiépíteni egy 6hetes "szépség kúrát."
Amiben benne van a hajam, hogy végre ne törjön és nőjön gyorsabban mert jelenleg mindenre "fuck the system" a reakciója...:D  továbbá a fogfehérítés, és a rossz szokások visszaszorítása. Az arcbőröm regenerálása. lehet így a 22-höz közeledve már nem vagyok pattanásos kiskamasz, de a bőröm azért ezt néha elfelejti :'D továbbá ki is száradt stb. Most kipróbálok több pakolást, házit is boltit is, mivel eddig csak iszap pakolást használtam. Azon kívül nem csak fogyókúrázom és diétákat próbálok ki hanem egészséges kajákat készíteni és enni (na jó azért még a torta sütés meg muffin sütés megmarad hisz azokat eddig se ettem meg mert nem szeretem, de megsütni igen...) Ezeken kívül Lakatos Márk által ajánlott helyeket kipróbálni mint a SmileCenter amiben a fogakat rendbe teszik. Utálom a nyári szünetet a két első fogam közt amire azt mondja a fogorvos eltűnik ha kinő a bölcsességfogam. Nekem viszont úgy tűnik ez nem fog kinőni soha... :D nem leszek bölcs. Azt hiszem nagyon rá vagyok függve Lakatos Márkra, nem tudom miért, de nagyon jól esett, hogy megdícét :'D És vettünk nála egy iszonyatosan jó ruhát is. A Style Republic eszméletlen olcsó a C&A, H&M, New Yorker, Tally viszonylatban :D minden méretben van 36-46 közt minden. Én felpróbálta 2 csipke és 1 leopárdos ruhát és meg is vettük. Darabja 4500Ft. szóval megéri. :D ÉS! végre belefér a mellem is ruhákba,kabátokba:D Az Instagramon is :)
Szóval próbálok minél több tippet, ajánlatot összeszedni, és élni velük, és nyárra a lehető legjobb formát hozni. :D
Remélem nemsokára tudok jelentkezni újra :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates