Összeállítás

Sziasztok!
Mivel nem sok időm van normális posztokat írni és telefonról meg nem is lehet így most egy nagyon rövid bejegyzéssel készültem. Lényegében a jelenlegi időjárásnak megfelelő Outfit-et csináltam meg. Nagyon tetszenek a mostani színek a boltokban, szeretnék Én is kicsit bordósítani, majd meglátjuk, hogyan sikerül, barnám van elég, szürke, homokszín, de bordóból már nem nagyon maradtak ruháim így ez ihletett meg, mert nagyon vágyom valami újításra. Úgyhogy ha lesz megint erre pénzem az lesz az első, hogy megrohamozom a plázát és tudatosan veszek bordó kiegészítőket amit lehet kombinálni az itthoni ruháimmal, most megmutatom milyen stílusra gondoltam. :)
Remélem nektek is tetszik, kíváncsi vagyok ki mit újítana az őszre :)
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates