Logika :D

Sziasztok :D
Az elmúlt pár napba annyi dolog történt, hogy jaj... Az élet mindig segít, megmondtam Én anno, hogy az élet dönt nem Én...Hát igen így is lett ^^ :D Az életem eldöntötte megint ki megy és ki marad. Mondanám, hogy letört, de már ne érdekel egy cseppet se.. Komolyan :D Hihetetlen. Az emberek úgy mászkálnak ki be az életembe mintha valami nyilvános mosdó lenne... Persze lehet, hogy az, de Én akkor a WC-s néni vagyok nekem ez jutott :D Így a csodás nyárba már kezd a tököm tele lenni azzal pl, hogy nem mehetek szép ruhába dolgozni vagy nyitott cipőbe. Azt hiszem Én az vagyok aki szívesen rohadna meg egy irodában.... Mindegy. EGYSZER MAJD. :D Valahogy a fotó és a grafika jobban a világom mint az élelmiszer ipar, logisztika és a raktár :D Én már kosztümre vágyom és magassarkúra :( Meg akta táskára is persze :D Meg IMacra...xD
A másik pedig egy levont tanulság :D kurva vagy ha nemet mondasz. :D igazából ez eddig még nem fordult velem elő, de úgy látszik ez így kőbe van vésve :D A story annyi lenne (Igen szaftos friss pletyka) hogy az egyik "legjobb barátomnak" van egy barátja. Ezt a barátját nem ismertem...Pár hete kértem tőle segítséget mert fel akartam használni egy grafikai munkáját és így kezdtünk beszélgetni... Ez szép és jó volt. Viccesnek találtam... Meg kedvesnek. Sőt Én azt hittem a bizalmas hangvételű levelei azért vannak mert hasonló ember mint Én. Szeret viccesen dumálni, de nem komolyan. Aztán persze lettek komolyabb kérdései kérései, de hát sok pasinak vannak, megszoktam, hogy Macinak minden ilyet elmondok a fürdőkádból írom neki, mi a helyzet meg Petrának és neki küldök képet vizes fejjel a lábamról stb poénból....Vagy pl Rebbienek. Nekem ez megszokott teljesen. Bizalmas furcsa ember vagyok ha valaki szimpi, de állj! Macival se kezdtem ki soha M.Marcival se (nem is gondolják ezt)... Ahogy leszbi se vagyok és Szabrinát Petrát Krisztit Rebbiet se felszedni akarom...:D Érthető gondolom. De Én hülye elfelejtettem, hogy van aki komolyan vesz.Ilyenkor a kérdés hol az önkritika??? :( Értem Én, hogy a lóvés pasik azt hiszik ez kell ám a nőnek, de nem :D nekem főleg nem :D És ne szórakozz egy gyűrűs menyasszonnyal :D Nézzenek ilyenkor könyörgöm a páromra aztán magukra és tegyék fel a NAGY KÉRDÉST. Emellet a pasi mellet kellek neki?:D NEM. Attól hogy 
barátságos vagyok még marhára nem kell senki :D Szóval ha most gazdag lennék és film  sztár...Nem
hinném, hogy kellek Jensen Ackles-nek mert ránézek a feleségére és tudom, hogy nem egy liga :D De  nekem mindegy mit gondolnak, de hogy Ő elmeséli a közös barátunknak, hogy az a baja velem hogy rámásztam és nem akarja hogy egy légtérbe legyünk az kissé érdekes nekem, arról nem beszélve, hogy jó barát az aki ezt feltétel nélkül el is hiszi :D de máról szarok rájuk :D a bűntetésem, hogy elmondtam nem igen másztam rá az volt, hogy törölt:D fúha...És most bármilyen hülyén is hangzik majd nem az érdekel, hogy a "legjobb barátom" vesztem el, hanem, hogy akiket általa megismertem. Pl Ricsi mert Őt nagyon kedvelem. Vagy Brigit és Danit.Mert Ők jó emberek. Persze az élet majd ezt is megoldja nem? :D
Na most ezzel búcsúzom, ma még leszek :D
 XOXO, Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates