Helyzet :)

Sziasztok! :)
Most mobilról írok egy gyors bejegyzést mert ki tudja mikor leszek gép előtt :( Szóval a helyzet... Hát mostanába sokkal jobb a kedvem. Mintha lezártam volna önkéntelen a múltat, és most kikapcsoltam volna az érzéseim azok irányába akik meg se érdemlik. Azt hiszem ez pozitív :) ez a hétvége pedig fergeteges volt! Pènteken Tomi Marci és Én elmentünk sörözni... mondjuk én kóláztam és az is szörnyű volt, de mindegy :D
 másnap fetrengtünk Tomival kávéztunk stb... 
este pedig elmentünk a tóra meg a Parkba itt Kőbányán Tomi Reni Kriszti Patrik és Én :D fergeteges volt!!!! 
:D még Patrik berosszulása után is. Mondjuk vicces volt nekem az is... neki kevésbé...xD de mondtam neki hogy nem könnyíti meg az életem. Azt mondta tudja... akkor jó...:D de reggel 5ig buliztunk és találkoztunk volt àlt. Isk. Suli társaimmal is akik csatlakoztak :) leírhatatlan jól éreztem magam *.*
Mikor haza értünk már kelt fel a nap :D
 Másnap csak pihiztünk. :) És felfedeztem életem legviccesebb dolgát, hogy indokolatlan sérülések voltak a testemen mindenhol....:D
(Tominak meg magamnak alkottam reggeli gyanánt :D)
 Aztàn hétfőn irány Agárd Renivel Tomival és a màsik Tomival :D annyira Imádom Agárdot! ♡♥ második otthonom.
No mindegy. Ez volt a gyors helyzet jelentés. Hamarosan írok még! :) 
Xoxo, Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates