Változások

Sziasztok! :D

Látjátok, hogy  a blog külseje megint változott színeiben designba kicsit :) Igazából nagyon egyszerű okokból.... Most teljesen tiszta a lap és új a blog is :D Külsőre is akarok változni kicsit, de most már úgy
unok mindent. Gondolom tudjátok milyen. Gáznak érzem magam a munkám miatt el akarok szabadulni és gyártani a grafikákat fotókat, kirándulni, letenni a jogsit is végre nem mindig valamit venni a pénzből :P :D Aztán venni egy fehér Audit (hahhaaha akarom mondani piros ladát -.-") xD Venni egy Nike sportcipőt, úszni, strandolni stb... De először tényleg másik munkát szeretnék :/ :) Egyébként furcsa dolog történt velem, sose gondoltam, hogy megtörténik... Írtam ide egy csomó dolgot Patrikról és arról mennyire szeretem és ragaszkodom hozzá. Komolyan így is volt. Aztán egyik nap úgy gondoltam, ideje elvágni ezt a kötelet, mindenki azt mondta nem fog menni, talán  komolyan se gondoltam akkor. De mégis más lett minden. Akkor pénteken kb nem is érdekelt, hogy ott ül mellettem...Nem tudom miért. Komolyan. Sose volt velem ilyen. Ezen kívül pedig másnap se akartam megkérdezni, hogy van jön e majd velünk Agárdra, el is felejtettem, hogy elhívtam. Akkor írt hétfőn, hogy elaludt nem jön és nekem akkor jutott eszembe O.o Aztán a szülinapjára meg nem volt kedvem múlthéten elmenni. Nem tudom, nem volt hozzá hangulatom. Vége a mézes heteknek. Aztán a szülinapján  2x is
kiakasztott. Ami dobott az egészen nyilvánvalóan... Persze nem meg akarom szakítani a kapcsolatot, de többé nem függök tőle, SZABAD VAGYOK. Ami nagyon jó érzés. Persze azt kívánom  ne lett volna ennyire bonyolult... :S De már mindegy :) Megtörtént néha szép és jó volt....De sokszor állati rossz. Talán néha még másokkal is azért veszekedtem  mert rá haragudtam. Kinek kell ilyen barátság így egy életen át??? :S A barátság nem erről szól...:/ Azt hiszem. A magasba emelés helyett a mélybe rántott :S :) Láthattátok. :) De komolyan nem akarom megbántani, csak vissza menni majdnem a kezdetekig. Mert akkor még kizárólag jó dolgok történtek. Nem azt mondom, hogy csak Ő a hibás, sok mindent elrontottam ami fáj is persze, de vissza nem tudom csinálni :) És nem is akarom, tovább akarok lépni csupán. 
Nos  ezután a bejegyzés után 2és fél hónap késéssel megírom nektek a legszebb dolgot ami történhet az életbe <3 De nem akarom ezzel a postal egybe tenni :) 
Addig is:
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates