Hétvége.


Sziasztok!
Meglepő számomra, hogy egy 1000sel nőtt a nézettségem 2 nap alatt... :D Jó tudni mit akarnak olvasni az emberek már nem azért :D Viszont azt hiszem többnyire megérte ez az egész mert minden közeli barátommal sikerült mindent megbeszélnem. És kell ennél több? ;) Sőt igazából jobban nem is alakulhatott volna....:D Szombat reggel Rékával beszélgettem majd Rebbievel aki elhívott magukkal kirándulni engem és Tomit. :D Ami jól jött mert pont előtte éjjel mondtam Tominak, hogy menni kellene a természetbe fotózni. Így hát elindultunk a Normafára. Vagyis össze vissza indultunk mert Krisztián nemlétező járattal akart menni...De a végén elhitték hogy a Moszkva vagy akarom mondani Szél Kálmán térről megy a busz :D Szóval egy kis késéssel oda is értünk :D Ahol Krisztián máris benyomott egy Hotdogot majd mindenki becsekkolt facebookról különben ott se voltunk :D Aztán kitaláltam, hogy menjünk már fel a kilátóba mert Apával és Anyával mindig felmentünk (amibe nem vagyok biztos, de úgy emlékszem) 
 Erre közölték, hogy neeem mert messze van, de azt hiszem eléggé meggyőző lehettem mert mégis elindultunk fel:D Közben persze majd bepisiltem... Mert miért is ne kellett volna pont ott ahol nincs WC -.-" Végülis azt hiszem egészen jól elszórakoztunk az úton felfele :D Rebeka el is vesztette az agysejtjeit valahol félúton mert "drogos kullancsokat szívott" stb....:D Meg kereste a sétáló beszélő fákat...:D Aztán egy idő után elfogadta hogy ez nem az a film :D De a táj gyönyörű volt!!*-* első osztályú! Napfény, levegő, a város alattunk... Úr Isten nem tudom mióta vágytam már erre :D Olyan jól esett mint már rég. Sokat fotóztam és Tomi is :D Gyakorolja a mobilfotózást :3 Így értünk el a libegőig ahol végre volt INGYEN WC!!xD És vettünk inni... Krisztián meg megint enni...és inni. Majd amikor látták, hogy 20percnél kevesebb volt eddig beleegyeztek a kilátóba...Nos igen. Rájöttem, hogy tényleg meredek volt picit és fárasztó és 20fok felett igen izzasztó is, de megérte szerintem. Mondjuk szerintem minden ilyesmi megéri így igazából tárgytalan :D
Úgyhogy felmásztunk nagy nehezen megnézni a naplementét fentről:D Gyönyörű volt! :D Azt tudom, hogy láttam Budakeszit és integettem Patriknak, de azt nem tudnám megmondani 2 részközül melyik volt BudakeszixD Azt hiszem az amelyikre először gondoltam mert mintha a buszról azon épületeket láttam volna, de  google map megzavart. Minden esetre láttam Budakeszit és egész Pestet fentről! :D Köd volt ami gondolom szmog. Mert csak fentről láttuk.
:D de tényleg rettenetesen jól éreztem magam *-*  El is terveztük, hogy vissza jövünk egy hosszabb fotótúrára kettesben romantikázni :3 Minden képpen szükségem volt erre...Most majd jön a  rá stresszelés a szombatra :D Minden héten jut egy.   2 hete a divatbemutató múlt héten HCW és most Brigi szülinapja :D Esküszöm annyira stresszelek, mintha dolgozatot írnék másnap. :D

Vasárnap<3
Brigivel találkoztam DU. egykor a nyugatiba :3 Aztán lesétáltunk a Margitszigetre. Ott találkoztunk Patrikkal :D (és megint elvesztette a borotváját) majd Patrik elment focizni mi meg romantikáztunk Brigivel egy padon majd kitaláltuk, hogy meglessük Patrikot fociközbe ha már nem mondta, hogy focizni jött/fog :D Nos.Őszintén szólva egy bokorba majd egy fa mögött bujkáltunk xD Féltünk, hogy észre vesznek pedig minket senki sem izgatott alapvetőlég csak Patrikot akartuk nézni :/ csalódott vagyok. Patrik csak a rácsot támasztotta :( Semmi izgalom. :D-Még a pólóját se vette le.. pff.xD így mégis csak a többieket kellet nézni. Aztán elmentünk sétálni és kitaláltuk, hogy együnk vattacukrot :D Olyan rég ettem. Újabb romantikus pillanatok Brigivel :3 <3 Csináltam róla fotót mert olyan édes volt mint egy kislány :D Utána sétáltunk és zabáltunk xD Erre beszólt egy pasi, hogy "amatőrök". :D nem tudtuk megfejteni mit tettünk rosszul :( xD Igazából igaza van/volt Patriknak ebben is. Azt mondta, hogy bemutatja a barátait és higgyem el megszeretem őket meg jó fejek és rendes barátaim lesznek nekem is. És így is van. :) Nagyon jól érzem magam Brigivel és Dani (Brigi barátja-Patrik legjobb barátja vagy mi) is tök jó fej! És alig várom ezért is a szombatot mert jó lesz megint Danival Brigivel Patrikkal lenni*-* Meg Tomi is megismeri őket :D És a limuzin is :3 aaahhhw*-* Isten király lesz :D a hónap programja, bár már Április, de nem baj. :D Azért jó lenne -gonosz vagyok- ha Patrikra is rátörne egyszer a ruhapara. xD Átélje amit át kellene egészséges esetbe, de azért nekem az is elég meglepő lesz ha ingbe látom :D
Ezen kívül annyit teszek hozzá, hogy jövőhéten lesz Tomival az 5.évfordulónk :D És elutazunk Agárdra. Elvileg. Mindene esetre nagyon kíváncsi vagyok z ajándékomra :O 
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates