Hajnali 2 után



Sziasztok!
A cím nem tudom kinek érthető. Sokat gondolkodtam milyen címet írjak... Aztán az Így jártam anyátokkal alatt világosodtam meg! :) Miben elhangzott "hajlani 2 után ne semmi jó nem történik". Nos ez igaz :D Szombaton volt Brigi születésnapja és nagyon jó volt alapvetőleg! Találkoztunk Újpesten majd oda jött a  limuzin...
 Őszintén szólva nem sok képem van meg belőle, de majd azért 1,2 beszúrok. Rózsaszín Playboyos limuzin jött oda irtó menő kopasz kigyúrt sofőrrel :D Beszálltunk pezsgőt bontottunk és betettek egy zene összeállítást Briginek kedves zenékből. Ooo nagyon jó volt! :3 megittunk 4pezsgőt lógunk ki a tetőablakon és fotóztunk. Igen ez mind éjfél előtt történt... Majd kiszálltunk a limóból és leszakadt először a jobb cipőm talpa.... (Köszi CCC hogy 10.000-ért vettem nemrég....) Gyorsan szereztünk pillanat ragasztót és vissza ragasztottuk a cipőtalpam. xD Nagyon elit volt had ne mondjam.. Utána elmentünk a Peaches and Cream-be. Ami persze fenomenális gyönyörű jó volt a zene a mosdójába be is költöztem volna... Deee... Nagyon drága volt. :D Úgyhogy a szembe lévő kocsmába ment mindenki
inkább fogyasztani xDDD Mondjuk mi ott is koktéloztunk. Jó volt a hangulat jót buliztunk olyan igazi Pesti este volt. Nos Hajnali 2 után. Patrik elmondta a Norvégiás terveit meg Svédországos , hogy a nyáron elmegy és ez annyira betette a kaput, hogy onnantól kezdve nem igen szórakoztam felhőtlenül. Először a WC-ben sírtam majd gyomorgörcsöm lett és még a Koktél sem csúszott aztán már benn is sírtam az emberek  közt. Majd Patrik haza ment így mi is leléptünk Tomival, de rájöttem, hogy nem tudom hova hozott a sötétített limuzin és ezért haza kellet Taxiznunk ami azért elvitte egy részét a fizumnak ami a Szegedi utazásra kellett volna. Na nem baj... Majd haza fele a Taxiba Macival chateltem végig itthon meg rámjött a kényszer, hogy zabáljak mert éhen halok... (Y) Szuper :D Úgyhogy azt hiszem ez igaz. Hajnali 2 után csak a rossz jött. :D De ettől függetlenül nagyon jól szórakoztam csak hát Patrik utazása gyomorgörcs fáradság és Taxi majd az éhínség azért nem jött jól...Úgyhogy ez mára örök igazságnak tűnik :D Persze reggelre beállt az Így jártam anyátokkal Ted-el megtörtént Ananász incidense :D Persze Én nem egy ananászt találtam reggel indokolatlanul hanem...Hagyjuk :D Ezek után örülök, hogy nem Jabbára ittam magam avagy az igaz mondásig. :D Bááár... Nem sokat számított volna mert a tegnapi fejfájásom újabb éhhalálom és a rosszkedvem miatt csak rámjött az igaz mondás és kiöntöttem Patriknak a szívemet....:D Nos, nem kellett volna! Nem a legjobb ötlet volt, de már oly' mindegy mert vissza nem  vonhatom. Lehet többet nem beszélünk, de vállon veregetem magam, hogy végre mindent kimondtam még ha Patriknak ez túl sok info is volt és többet nem írt vissza. Beleuntam a kerülgetésbe.... Úgyhogy most azt tudom, tenni, hogy ne jusson ez az eszembe hogy nem gondolok rá. A következő napokba fotózok kirándulok eszem filmezek és VÁSÁROLOK. Az mindennél boldogabbá tesz :'D
Minden esetre Boldog szülinapot Brigi <3 Azért jól éreztük magunkat nagyon :D És ez életem egyik legnagyobb élménye volt így is úgy is :D Úgyhogy remélem  valamilyen formába ezt még egyszer megélhetjük *-* :D És természetesen a limuzint még 500x szeretném :P Hajnali 2ig minden perfect volt. :D Mondjuk nem a magyarok voltak többségbe mit ne mondjak :S :D De még megvannak a szerveim és mindenem egyben így azt apár nyomulós fekete pasit leszámítva alapvetőleg nem is érdekel, hogy kevés emberrel beszéltem egy nyelvel xD :D
A végére meg itt egy video amit Tomi vágott össze a buliról :D




Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates