Az emberi komolytalanság....


Sziasztok!
Tudtam, hogy meg kellene bánnom a "nagy bumm" posztom...Persze nem fogom. De már érdekes mit hozott ki az emberekből!!! Örömmel veszem,ha nem voltam egyértelmű... Végül is leírtam mennyire a padlón vagyok és mennyire bánt, hogy kevés barátom van (NEM SOROLTAM FEL AZ ÖSSZESET) hogy nem
tudok a barátjuk lenni vagyis olyan amilyet érdemelnek. Gondoltam felhozom példának azt a párat akit felhoztam, hogy lássák az emberek, hogy miről beszélek. NEM azért mert csak Ők vannak. Tudjátok mit? Csak sajnáltatom magam, oké? És miért? mert rohadtul nem érdeklek senkit! Ez miből látszik? Hogy képes mindenki (majdnem mindenki) saját magát látni és sajnálni a posztom miatt... Ez most komoly emberek? Ha búcsúlevelet hagytam volna akkor is azon sírnátok, hogy nem említettek meg titeket? Viszont az aggódó részének a társadalomnak mondom, nem nem karok meghalni.... És nem ne aggódjatok nem is terveztem semmi hasonló mutatványra sem készültem. Továbbá nem arról szólt ez az egész, hogy nekem csak Patrik van és számít, de tudjátok mit? Dögöljek meg jobb lenne ha csak Ő számítana. Sok dologtól védve lennék... És ha már kiakadok és nyíltan el küldtök vagy nem nyíltan melegebb éghajlatra akkor hozzá és írom, hogy utáljátok mind egymást ki tudja miért és halálosan sért titeket ha Én nem vagy megbocsájtok. Kibékülök vagy csak megbeszélek dolgokat... Azt hittem erény a megbocsájtás az ember belát dolgokat és ennek a Jó Isten örülni fog... De oké. Tudjátok mit? Ismét bárcsak eltűnnék. Nem lenne ki felett bíráskodni nem tudnék hibázni és nem lenne probléma. Öllelek puszillak titeket Kedves BARÁTAIM. Kösz, hogy vagytok tényleg....És most mindenki vegye magára ahogy csak akarja...
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates