Erősnek kellene lenni


Sziasztok!
A tegnap éjjeli bejegyzésem meglepően sok embert érdekelt... Vagyis sok régi és mostani barátom olvasta el a blogom akikről nem gondoltam vagy akiről azt hittem néha ránéz...az éjjel több százan olvasták el és rengetek facebook üzenetet kaptam véleményekkel és arról, hogy szeretnek. Tudjátok mi a legérdekesebb?? Ezzel megmutatták a barátaim, hogy szeretnek érdeklem őket és kitartanak minden ellenére, de pont azok nem jelentkeztek akikkel gondom van... A családom természetesen nem sűrűn olvassa, de nem is akarom. Addig jó míg csak Apáék olvasgatják meg Anya. Mert azt hiszem Ők nem abba a százalékba tartoznak akiket "nem érdekel" ami van...Vagyis Apa feleségét és Anyát érdekli csak nem tudnak rajtam segíteni. És nem is akarom, hogy megint Ők segítsenek rajtam mint mindig. én azt akarom, Hogy a nagybátyáim kizárólag felhívjanak, hogy annyit mondjanak szeretnek és rosszul érzékelem azt, hogy nem számítok sokat... biztos elkapattak kiskoromba a nagy szeretettel és már elfáradtak vagy annyira más a nézőpontjuk, hogy inkább elhanyagolnak mint sem hogy leüljenek velem beszélni. Végül is az Én vérem, azt hiszem Én is ezt csinálom velük... Amit nagyon bánok, hogy pont Patrik nem olvassa el mert ez az a dolog amit szemtől szembe sose fogok tudni neki elmondani... Soha nem mondanám meg neki mennyire bánt amikor le se szar. Mennyire hiányzik amikor éppen nem engem választ ami mostanában igen sűrű... És az, hogy állandóan lemondja a találkozókat. Erre most ideírnék egy részletet a kis hercegből bár az egész részt meg kellene mutatni Patriknak és már jobban értene,de nem nem fogom...
"Jobb lett volna, ha ugyanabban az időben jössz - mondta a róka. - Ha például délután négykor érkezel majd, én már háromkor elkezdek örülni. Minél előrébb halad az idő, annál boldogabb leszek. Négykor már tele leszek izgalommal és aggodalommal; fölfedezem, milyen drága kincs a boldogság. De ha csak úgy, akármikor jössz, sosem fogom tudni, hány órára öltöztessem díszbe a szívemet... "
Gondolom érthető mire céloztam... Valószínűleg ez sosem fog változni,de nem vagyok még elég erős ahhoz, hogy tovább lépjek és ne foglalkozzak azzal mit miért tesz és mond. Mert lehet nincs is benne logika. Én csak remélem tényleg szeret és nem feleslegesen stresszelek dolgokon miatta... Bár azt hiszem mind a ketten máshogy értelmezzük ezt a kapcsolatot. Vagyis nem tudom, mert nem fogom megkérdezni mit érez mert eddig még csak alkohol befolyása alatt láttam egyszer igazán őszintének azt hiszem.. Minden esetre hiányzik az amilyen akkor volt amikor közelebbről megismertem. Nos igazából mindegy. Én már nem tudok rajta változtatni.
A bánat, a bánat feltámad, és nem menekülhet el senki.
Jaj, de nehéz most boldognak lenni. Vasárnap
csak nyomom az ágyat, és nem nyújthat vigaszt már semmi,
túl gyenge vagyok, pedig erősnek kellene lenni,
túl gyenge vagyok, pedig erősnek kellene lenni.
Könnyek tengere, keserűség vize patakzik arcomon,
folyjon csak - sajnálom magam.
Engem nem érdekel, hogy mit akarsz tőlem,
egyedül maradtam, ne kérj belőlem már többet.

Úgy fáj! Hogyha kimondom, fáj, mert véresre sebzi a számat.
Úgy fáj! Hogyha magamban tartom, mert beteggé tesz már a bánat.

Könnyek tenger, keserűség vize patakzik arcomon,
folyjon csak - sajnálom magam.
Engem nem érdekel, hogy mit akarsz tőlem,
egyedül maradtam, ne kérj belőlem már többet.
Úgy fáj! Hogyha kimondom, fáj, mert véresre sebzi a számat.
Úgy fáj! Hogyha magamban tartom, mert beteggé tesz már a bánat. 



Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates