Poison

Sziasztok!
Megint volt HCW ezt most nem úgy osztom meg mint a többit. Nem írok meccsekről stb. Bár nyáron is egy lényeget emeltem ki...és később is. A lényeg ugyan az csak körítéssel. Nem igen beszélhetek erről nyíltan mert rajtam ne múljék semmilyen belsős info még ha ahhoz ott senkinek semmi köze... Szóval igen. Poison. Még mindig a kedvenc pankrátorom vagy mim. Bár nem viseltem olyan jól a rajongóit mint gondoltam, hogy fogom... Megőrülök ahogy simogatják tapogatják és körbe rajongják pedig végtelenül büszke vagyok rá... és mégis zavar. Volt egy csaj aki nagyon ki is húzta nálam a gyufát, arcon simogattam volna egy székkel. De neeeem semmi ilyesmi. Felteszem az új közös képünk.. 3éve minden HCW-n készül egy, pedig nem szeretek ott fotózkodni. Vagyis van másokkal is csak nem érdekelnek annyira, hogy megosszam. A kép mellé mellékelek egy pár sort. Talán most kifejezőbb mint a szavaim.:
"Plakátokon masíroznak az igazi hősök
Vagy elképzelt lovakon vágtatnak az ismerősök
Nekem Te vagy a hősöm, kire fel kell hogy nézzek
Milliókkal együtt lélegzel, tudom, érzed
Lehetnél Te is, lehetek én is az az egy
 Lehetek Én is, lehetek Én az egyetlen...
Kinek szíve eddig még soha nem tapasztalt mértékben
Korlátok nélkül növekszik egyre
A sztratoszférán át tör a végtelenbe
Lehetek Én is, lehetek Én is az az egy...
Az az egy. "

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates