Decemberi összefoglaló


Sziasztok!Ahogy Decemberbe is megtettem így most is csinálok egy negyed éves összefoglalót... . Most elkezdem a Decemberrel :)


Ekkor értem el a 6000-res nézettséget :D aminek nagyon örültem :3
December 3.án Rencsi meglepetés szülinapi bulijával kezdtük :3
 Niia,Én,Rencsi,Anett
Én....XD
Niia,Én <3
 Ákos,Tomi<3,Rencsi :3
 Rencsi kicsit meghatódott :)
Aztán egy másik nap átjött Reni és elmentünk fotózni sötétben a parkba :D
 
Eztuán egy héttel mentünk el Apáékkal a szemüvegemért...:D Ami után elmentünk a Yogoba is és fotózkodtunk a kisöcsémmel az Árkádban egy karácsonyfadíszbe :D
 

Decemberi Manikűrök:
-Karácsony-
Persze erről már posztoltam akkor úgyogy most nem fogom bőven kifejteni....:) de felteszem a képeket azért :D










Utána utaztunk Tiszaderzsre :D És ugye ott is szilvesztereztünk....:)






Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates