Hello Március :)


Sziasztok! Először egy képpel köszönteném a következő hónapot ami eljött :)
Ez a hónap nekem több szempontból is csodálatos. Március elsején itt volt az Én drága kedvenc színészem születés napja <3
Az Odaát Dean-je :) Boldog szülinapot Jensen Ackles <3
Másodsorban pedig eljön szépen lassan a tavasz is...:D néha már látszik. Aztán megint tovatűnik, tudom...
A tavasz nekem mindenképpen a megújulásról is szól. Nagytakarítás és saját magam "tatarozása" jelenleg 3,5Kg minusznál tartok. :D A "színkezelés" hát... Odapörkölt a szoli xD Vörös voltam fél napig aztán puff minden eltűnt, azt hiszem vissza megyek oda ahova eddig jártam -.-" A hajam is bőven világosabb színű lett....:D Stb. Szóval igen. Itt van a tavasza  nyomunkban :D
Bár ahogy elnézem messze a cél...:S de jobb mint a tavalyi térdig érő hó:D
Azon kívül belevágtam egy új sorozatba is...(Nem mintha kivégeztem volna az Odaátot,Gossip Girlt,Vámpír naplókatxD) de azért jó válogatni ha olyan kedvem van :$ :DD A sorozat nem más mint a
Kínos.
(Awkward.)
Nagyon tetszik, pedig nem is tudtam, hogy egy blogger csajról fog szólni :D Na minden esetre megvan a tavaszi elfoglaltságom:)
XOXO,Doris


Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates