Átalakulás, relax


Sziasztok!
Ezt a bejegyzést azért írom meg mert sokan nevetnek azon, hogy bizonyos nagy események bulik előtt Én már nem órákat hanem napokat készülődöm :D gondoltam le is írom nekem ezen mi telik napokba...:D Azaz 2 napba. Az első nap ébredés után kávéval kezdem,de a többit is mondjuk, de na... Utána elmegyek hajat mosni , azért nem aznap mert aznaposan kezelhetetlen... Ez nekem a pakolásokkal stb 2órát vesz igénybe. Aztán persze ott a láb és hónalj szőrtelenítés. :D  amikor kész vagyok és száraz de még puha a bőrőm akkor gyanta mindenhol ahol zavaró (állítólag helyenként nem létező) szőrt találok. xD mivel félek, hogy piros lesza  bőröm így utána felteszek egy arcpakolást és beteszek egy filmet... A film közben megszárad a hajam így elkezdem kivasalni ami megint több óra... aztán persze mindenem bekenem testápolóval mert továbbra sem szeretnék piros kipattogzott bőrt. Ha ez is megvan akkor jöhetnek a  köröm. Formára reszelem majd a felületét is helyre hozom. Ha minden megvan akkor jöhetnek a lakkok... A nap többi részében sminkeket hajakat nézek filmezek zenét hallgatok és elfelejtek minden frusztráló dolgot. A 2. nap már nem kell annyira sietnem így lassú kávé reggeli és zuhany majd újra hajvasalás mert persze az aznapos hajam kirúgta magát vagyis nekem mondjuk begöndörödik itt ott... ha ez is megvan akkor újabb testápoló bomba. és felveszek valami itthoni ruhát nehogy beleizzadjak az elemnősbe már itthon. Ekkora jöhet a smink ami majdnem egy óra majd a ruha összeállítás a szoba széttúrásával és az ékszerek. Amiknek passzolni kell a sminkhez, de ne legyen túl sok sem. Aztán a haj, de csak miután felvettem a felsőm hogy ne rángassam át a frizurán. Ha az is megvan akkor 50féle frizura mert semmi se lesz jó vagy olyan mint kellene...:D persze utána a sminkem megigazítom felteszem a szempillám parfüm és táska választás... Abba bele mindent és ülök az ágy szélén egy újabb kávéval. Ha megittam el is lehet indulni kipihenten tisztán csinosan összetetten és persze totális késésben....:D
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates