Helyzet jelentés

Hello :)

nos a mostanában történteket leírom...:D a mai nap még nem volt semmi izgi :D de most megyünk épp medencézni Andrisékhoz :D Azt csak este tudom feltenni :D

Szóval Június közepéig tartot a suli az általános iskolásoknak, köztük a tesóimnak is. A húgom kitűnő eredménnyel végzett közte 2 dicsérettel ;) ennyi....:D

Az aztán kaptam Anyától egy új gatyát ami nagyon tetszett és mivel épp nagyon hideg volt hordani is tudtam...Persze nem tudtam megállni, hogy ne csináljak azonnal hozzá egy hozzá illő körmöt is :')

Késöbb találkoztunk pár napra rá Tomi főnkével akit amúgy 5éve ismerek (hosszú story) és elmentünk vele Gyrosozni aztán egy tea házba mentünk....:) nem csináltam képeket ott mivel nagyon szétáztunk....És hát nem is volt kedvem akkor annyira, pedig isteni turmixot ittam és a Tea is nagyon finom volt :3
De azt lefényképeztem ahogy elindultam mit sikerült a gatyámhoz össze hozni :))

Aztán késöbb a napokban találkoztam az egyik volt osztálytársnőmmel és voltunk kávézni meg sokat sokat beszélgettünk :) Igazán király volt :D
4Napja pedig besetettük a hajam :D mert már most meguntam az egyszínűt amiért eddig küzdöttem :D most nem vörös, fekete hanem barna, szőke....:D
 Tegnap pedig házinbuliban voltunk most meg indulunk medencézni :D
Szóval majd este jelentkezem asszem:D

XOXO


Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates