Újra Pesten :D

Jó rég voltam fenn, mert a mobilnetem olyan lassú és a mobilomról meg letöröltem a blog alkalmazást szóval nem tudtam volna írni, de már egy hete lassan itthon vagyok csak megállás nélkül volt programom :)

Medencézés...:D Andriséknál voltunk söröztünk és medencéztünk :D nagyon király volt!





 aztán következő nap kifeküdtünk Tomiékhoz napozni, de nehezen bírtuk a hőséget :D


Szóval Miklósról elindultunk fel Pestre, hogy én is összepakolhassak és lemehessünk Agárdra. Az út rettenetesen hosszú volt...De tudtuk, hogy jó lesz, szóval annyira nem is izgatott :D

Az első reggel hihetetlen jóóó volt :) már nagyon hiányzik :D





Ott aztán az első napon lazítani kezdtünk és a Húgommal feltettük a világ  legviccesebb színű és kinézetű arcpakolását...Ami igen csak érdekesen hatott....De az uborkával még jobb hatást keltett :D
nem kommentálom a fejemet xDDD
Este pedig lementünk családostól a partra fotózgatni és sikerült is 1,2 kép amiben megörökítettük milyen jóóóóó volt az a nap is :) néha bánom, hogy mégsem ott lakom...


Az utána lévő nap megrohamoztuk a Popstrandot :D 40fok volt  és égetett a nap :D
De a Velencei-tó nagyoooon jó volt épp, hogy 24 fokos és jól hűsített csak le is égtem...:|

Reggeltől estig kinn voltunk :D

Ezt a napot is remekül zártuk :D
Következő nap bementünk Tomival Székesfehérvárra. Rögtön esett az eső...ami hagyján lett volna de egy óra múlva újra 40fok meleg lett és majd meghaltunk...De ittunk a kedvenc kávézónkba egy kávét és a pékségbe vettünk a kedvenc sütimből...ami olyan mint a káposztás rétes. Csak palacsinta alakú :D



Aznap este lejött Marci meg Joci és éjszakai fürdőzés iszogatás követte a meleg napot :D

Utána lévő nap lejött Zsuzsi és Roland is velük is voltunk éjszakai fürdőzésen :D Sajnos aznap nem készültek képek, de nagyon jó volt Zsuzsi tök jófej :D Élveztem azt az estét is :D
Aztán jött a szombat? azt hiszem szombat volt...xD És Apáék lejöttek hozzánk Agárdra...Onnan kimentünk Székesfehérvárra régiség piacra...nagyon jó kis cuccok voltak ott :D De nem vettünk semmit. Pedig tetszett egy fényképezőgép :D Aztán elmentünk egy  fagyizóba :D A Óvárosba :D


Utána megnéztük a romokat és Apa csinált 1,2 képet rólunk :D nem mondom, hogy előnyösek :D
Majd az Alba pláza elött bedobtunk egy Mojitót :D szar volt....:D Még a 3éves öcsémnek sem ízlett :D
Innen pedig tovább mentünk Börgöndre fotózni :) nagyon fasza hely volt :D aztán kiderült nem is lehet bemenni, de nem baj...Már késő. :D A csalán meg szét csipkedte a lábam :D
Színház....:)

Innen Pedig elmentünk kajálni vissza Fehérvárra...Aztán a Sukorói nyaralónkba amit sajnos lehet életemben utoljára láttam...Ami nem valami jó érzés mit ne mondjak...:(
Pedig onnan gyönyörű a rálátás a Velencei-tóra.
Innen utána elmentünk még megnéztük a Velencei strandot, hogy bombázták gyakorlatilag szét...Aztán egy régi éttermet ahova anno jártunk vagy legalábbis voltunk ott és most bezárták. Körbenéztünk és elég lehangoló volt :| 
Mócsing és Tomi <3
Majd másnap lejöttek a Nagybátyámék lehozták az unokahúgomat is nyaralni hozzánk...:D De előtte eltöltöttünk együtt egy király napot :D Strandoltunk stb....Tomi végre kipróbálta a vaníliás kólát, hogy rájöjjön, hogy szar :D 




Legidősebb unokatesóm Szilárd (Szilu)
Utána pár napig élveztük a családi hatást...:) majd Apa újra lejött, hogy elmenjünk fotózni... Csak most jött a Húgom is (Maja) velünk de nagyon élveztük :D jó kis helyeken jártunk újfent...

 Velencén pózoltunk a bezárt Disco (Arató Disco) bároultján/ál :D
Legkisebb tesónk Mazsi (Zsolt) is beállt pózolni :D Elhagyatott hotel Agárdon....

Velence :D


Késő délután lejött Hajni hozzánk.Este söröztünk Boroztunk....Majd másnap lementünk a tóra fürdeni és lejött Dávid is (volt évfolyamtársam) :D Remek képek készültek...a melleim mint a vízen lebegő labdák xDD




Aztán pár nap "csend" és lejött barátnőm Reni hozzánk...:D
akkor este boroztunk másnap pedig lementünk "bulizni" éjjel a partra és Tonicoztunk az Agerden-ben .:D az ott történt dolgokról (semmi rosszra nem kell gondolni) nem kezdek témázgatni...:) De Reni begöndörítette a hajam azaz kivasaltam majd vissza göndörítettük hajvasalóvalxD de máshogy nézett kixD

Pénteken megint csend és az öcsémmel aludtam egy szobába ami persze átment a ki mesél félelmetesebb dolgokba és pisilni se merünk kimenni majd jött a "mi ez a hang" amitől ráugrottam ijedtembe pedig semmit se hallottam xD

Majs Szombaton Tomi visszajött és Hajni, Dávid, Réka, Máté is lejöttek :D nekem sajnos erről nincsenek képeim csak 1 amit Réka csinált reggel Tomiról meg rólam...
Sütögettünk stb...:) Király volt.
aztán hétfőn a parton csináltunk egy pár búcsúképet





kedden pedig hazajöttünk. Éjjel 11re értünk haza...Majd másnap irány Marci meg a Köki terminál 3masba (Tomi is jött)

aztán meg ünnepeltük vodkás Mojitóval borral és sörrel, hogy felvették a BME-re...:D :P
és egész éjjel medencéztünk :D

(jó szar kép...)
Reggel kávé és vissza medencézni :D Délután Tomi hazament meg Én is vagy 5perce és irány Rékához befestettem a haját :P :D
majd oda jött Barbi is (volt évfolyamtársnőm)
és hajnali 3kor kimentünk Dávid,Réka,Barbi meg Én a Sport ligetbe (Kőbánya) csillagogat nézni majd napfelkeltét...:D Reggel 7re haza is értem kissé álmosan, de nem tudtam alundi mert Reninek meg ígértem, hogy talizunk xD Elmentünk a Kökibe vettem egy táskát Ő egy szoknyát :D
gondoltam hazamegyek és alszom, de neeeem így megy az :D Haza jöttem és átjött Dávid meg Hajni...:D
hajnali 3ig fenn is voltunk majd Dávid itt aludt amire reggel jöttem rá mikor is szívinfarktust kaptam tőle xD
nem sokáig aludtam mert amikor felkelt Dávid nem sokkal rá felébredtem mert este HCW (Hungarian Championship wrestling)-pankráció volt és Tomi is jött így siettem, hogy ne késsünk el mert nekem órák mire elkészülök ugye...:D
Utolsó emberig gála :D 
hatalmas volt mint mindig :3


Este úgy volt megyünk tovább bulizni,de másnap mentünk Nagynénémhez buliba szóval ki kellet hagynom....:D
de másnap rosszul lettem...Szörnyű fejfájással...:S
tegnap pedig átjött Rebbie :D
ma pedig Rékával voltam shoppingolna este pedig régi videókat néztünk :3
És Miley Cyrust hallgattunk xD
http://www.youtube.com/watch?v=LrUvu1mlWco
"Bitches love cake...."
Ez az egyik mai szerzeményünk :D

Igazából "ennyi" lenne "csak."....xD
XOXO


Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates