Divat, nyári praktikák :)

Gondoltam írok egy cikket most a nyár kedvére a divatról legalább is egy két tippet amit találtam hátha valaki hasznosítani akarná!!
Szóval kezdjük ott, hogy a szandálok, saruk és további nyitott orrú cipők miatt nem hanyagolhatjuk el a lábfejünk, lábujj körmünk!
Pedikűr:
ha ezeket a lépéseket követjük és megcsináljuk párszor garantált a siker! :)

http://www.everydayme.hu/cikk/hogyan-vegezzuk-el-magunknak-a-pedikurt


Amit persze nem szabad, elhanyagolni az a bőrünk! Most ezt első sorban a naptejekre értem! Nagyon ajánlott egy erős faktorszámú naptejet használni, nem a barnulást akadályozza csak a káros UV sugárzást és megakadályozza a bőrrákot, bőrkárosodást!
Ráadásul a bőr leégése lehet akár 3.fokú égési sérülés is ami utána amikor hámlani kezd csúnyább mint a nyári fehérség! A vízlepergetés igaz lehet, de a vízállóság nem! Fürdés után újra kell kenni, nem elhinni amit másoktól hallanak!

Smink: 
Az FM oldalán rengeteg tippet találhatunk a sminkekre, az alapozó használatra!
http://www.fmsmink.hu/smink-tippek




Itt kaphatsz online emailes sminkelési tippeket is
http://fmsmink.hu/sminksuli

Itt pedig találsz smink videót is a MAC-cosmetics oldalán az alapozástól!
http://www.mac-cosmetics.hu/?q=website_admin/node/372/&menu=1126

De azért Én ajánlom a Lifenetwork-Miből készült című műsorát! 

Irodai öltözködés a nyárra:
A dolgozó emberek, nők kaphatnak remek képet, ötleteket az irodai öltözködéshez a nyárra ami szerintem igen is meggyőző tud lenni! Még azt is leírják hol kapatod meg a ruhadarabokat!



Természetesen nézzetek körül a FashionDays-en is! Iratkozzatok fel körlevelükre melyben minden nap elküldik az ajánlatukat akciókat online rendelésekhez!

A Femina pedig szintén testalkathoz remek ötletek ad a nőknek mell, testalkatra bontva! Nem kell, hogy maguk a ruhák tetszenek ha egyszer felmértük a fazon és a bőrünkhöz való színtípusokat! 

Fürdőruhák
Nézzük csak fürdőruhák! A tanga még még mindig nem divatos itt! Nem kell látszania a fenéknek! Elég sejtetni, hogy szép! 
Ezt a darabot mindenképp normál mellméretű Nőknek ajánlanom és vékonyabb testalkatnak a csíkok miatt! 
2013-as Fürdőruha divat

Ami nekem tetszik még pocakos lányokon is vagy azokon akik nem szívesen mutogatják a hasuk pl az un. terhességi csíkok miatt amik ugyan úgy a gyors testsúly változástól is kialakulhatnak azoknak ezt a divatos darabot ajánlanám ami kicsit Monroe-os :)


De mindenképpen nézzetek körül mi tetszik és állna jól testalkatotokhoz!

Egyéb strand kiegészítők:

Bevallom őszintén Én ezekbe mind beleszerettem:
Imádom a Retro hangulatot!

Fentről:
Mango, 3 995 Ft.
Accessorize, 5 000 Ft.
Zara, 6 595 Ft.


És ami szerintem tündéri és nagyon is stílusos tud lenni bár bevallom sose volt nekem, hát azok a kalapok...

Persze ízlések és pofonok :)
És akkor mutatok még egy két szettet amik nagyon tetszenek!


Remélem tetszett a poszt és az ötletek..

Hamarosan újra jelentkezek!
XOXO


Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates