Miből áll a munkám?


Sziasztok, a fotók, munkák mind sajátok. (Az ott fent nem a megszokott Sonym hanem a munkára egy 2016os Macbook)

Nos, sokakban felmerül mit csinál egy grafikus vagy, hogy miként teszi ezt, nos azért erre többféle lehetséges hely van, de Én most tavasz óta itthon dolgozom megrendeléseket teljesítve, előtte cégeknél dolgoztam fixen 8 órában, ami ugye kicsit más dolog, csak a munka ugyan az.


Mikor cégnél voltam a fenti képen láthatjátok, terveztem pl plakátokat a cégnek, amik nagyban kerültek a falakra, nos nem a legkreatívabb munka, azaz nem a legszebb, de a maga módján érdekes volt.


Ebben az a jó, hogy mindig fix a fizetés ami emelkedhet, de mellette nagyon ritkán van idő plusz munkára tehát nem feltétlen ér el az ember sok pénzt mivel bármennyi munka van vele az fixen lesz a hónap végén kifizetve.

Nos ha az ember otthon dolgozik, akkor fenn áll míg kezdő az esélye, hogy nem tudja összeszedni a havi 50.000 sem és a vállalkozása megbukik, de az is, hogy 3-400.000 1-2 hét alatt bezsebel.

A munka meglehetősen kreatívabb mert minden megrendelő mást akar, van aki szépet.


Van, hogy neked egyáltalán nem tetszik a munka amit várnak és nem is érted az elképzelést.


És persze ne felejtsük el azt sem, hogy magadnak is tervezhetsz, én így fogtam az egyedi telefontok tervezésbe a nyáron.




A valóságban is nagyon jók lettek élőben is, nagyon tetszett az enyém is, és persze nem csak iPhonera készül.




Majd a saját Spotify lejátszási listáimhoz kezdem magamnak borító gyártásba, itt is köszönöm, a feliratkozásokat, nem hittem, hogy ennyi embernek tetszeni fog.



Szóval nagyon szeretem a saját dolgaim is feldobni egyedi grafikákkal, amik össze is illenek egymással.

Vannak persze elitebb körbe készült minták és logók, amikben meg az a kihívás, hogy ott mindenkinek megfeleljen.



Szóval alapvetőleg ezekkel foglalkozom, azon kívül boltokra feliratokat, autómosókra vagy autókra, de az egy fél perces munka, nem túl izgalmas.

Szóval most, hogy nem cégnél kell a céges reklámot és ilyesmit csinálnom, különböző megrendeléseket teljesítek van 1-2 napos munka és 2 hetes is, van amire elég napi 6-8 óra van ami napi 12őt igényel, ilyenkor el vagyok havazva.

A pozitívum abba, hogy most nem cégnél vagyok, hogy jutott elég idő a blogra is, ami ugye mint írtam nem főállásom így nem tudnék vele annyit keresni ami nekem kell, talán annyit sem ami a szimpla megélhetéshez elég.

Szóval ezért esnek szét a napjaim, ezért van, hogy napokig nem érek rá, vagy, hogy simán elmegyek 1 hétre, mert nem vállalok be akkor valamit, viszont pont ezért van már arra szükségem, hogy ebből kiszakadjak és újra cégnél legyek, hogy ne legyen éjjeli munka, inkább beosztom az időm szorosan, de mindenre és fixen.

Most egy szűk képet kaptatok arról mit is csinálok, de talán így mégis kicsit többet értetek belőle. 

2 megjegyzés :

  1. Nagyon ügyes vagy! :) Imádtam a képeket nézegetni. Én is hasonló területen szeretnék majd mozogni. saját vállalkozásként. Bele kóstoltam kicsit a fix 8 órás munkába is, grafika téren, webshop szerkesztésben, de nekem az nem jött be.

    Örülök, hogy neked sikerült, én nem vágynék vissza a fix munkahelyre, bár mint írtad, sajátként rizikós mennyi kereseted lesz, de szerintem mégis jobb a saját magad ura lenni.

    Sok sikert továbbra is.
    Köszönöm a bejegyzést :)

    Puszi,
    Ninaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem megy a saját időm beosztása sajnos, nekem akkor a munka egész napra kitolódik, semmire nem marad igazán időm, míg 8órásban voltam nem volt ilyen gondom, mert tudtam mivel számolni, mellé másik munkát bevállalni mert tudtam mikor merre mit csinálok, nekem ez hiányzik. :(

      Remélem sikerrel jársz és sikerül is beosztanod az időd ellenben velem... :)

      Köszönöm szépen, neked is sok siker! :)

      Puszi, Dóri

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates