Hogyan élem túl a karácsonyi bevásárlást?


Sziasztok!
Nagyon sokan kérdezik, hogy lehet ezt kibírni, pláne élvezni. Mondjuk én elég sok fura dolgot élvezek. Persze szögezzük le, hogy ez egy olyan dolog amit Én is csak ideig-óráig élvezek.
Szeretem a karácsonyi hangulatot, persze ebben benne van, hogy mi itthon a családdal mindig nagyon szépen odafigyelve ünnepeljük a karácsonyt szóval eleve ez nem stresszel... Nálunk ősz végétől megy a karácsonyi zene, elmegyünk több vásárba is, sütit sütünk és meleg tea mindig van itthon, fahéjas pláne...






Kifejezetten szeretjük a kis téli apróságokat és a fadíszítést a 2 testvéremmel, bár tavaly az egyik meg anyám is lázas volt...










Szóval láthatóan mi nem stresszlejük túl a dolgot, kifejezetten ünnepi hónapjaink vannak, pláne mert, ezt eddig nagyon zártan itthon ünnepeltük, mindenki azon volt, hogy meglegyen a hangulat. Nyilván ezek tavalyi képek, mi eleve fát 23 este vagy 24.én állítunk csak. Kizárólag műfánk van. Először azért mert anya egyedül álló anyaként nem tudott hazacipelni minden évben egy fát, naponta takarítani utána majd a végén eltüntetni, majd jöttek a macskák az első pont karácsonykor kölyökként és előszeretettel ette a tűlevelet... A végén úgy döntöttünk, hogy talán humánusabb lenne eleve a műfa, a macska sem eszi meg a tűlevelet, el is bírjuk. Az illata sokáig hiányzott, de megszerettem mert olyan tökéletes fenyő alakja van.
 A vásárokban voltam itthon a pestiben, voltam a debrecenin és a győrin is. Szerintem személy szerint a győri a legszebb, leghangulatosabb, a pesti nekem már túl sok, a debreceni meg a túl kevés és nem hangulatos kategória volt, mondjuk már sokszor elmondtam azt is, hogy számomra pl a bécsi nem nagy szám, nem szebb mint itthon, sőt az árusokkal beszélgetve kiderül,hogy a fele magyar a másik fele román, szóval nem nagy dolog magyarként, idén a prágai a cél.

Bécs




Debrecen





Győr











Budapest





Eleve engem nagyon feltuningolnak ezek a kis vásárok... érzem a forralt bor mellett a hangulatot, a lakás hangulata is karácsonyi így sokkal szívesebben vállalom a kevésbé jó vagy izgalmas részeit. Bár engem feldob a plázák díszítése is az ott szóló karácsonyi slágerek, az akciók. A trükköm szimplán annyi, hogy a vásárlást több napra beosztom és közben is megiszom egy forró csokit, ebédelek ott egyet és amikor a tűrőképességeim határán vagyok olyankor megszakítom. Nem 24.én rohanok el hanem október végétől és december elején, olyan emberekkel akiknek szintén nem egy nyűg hanem akik az ünnep részeként fogják fel és ettől Ők is boldogabbak. Szimplán mértékkel. 

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates