Kedvenc Őszi Outfitem 7.



Pulcsi: H&M 2500Ft
Napszemüveg: Ebay: 350Ft
Táska: Michael Kors, egy mára bezárt bolttól kaptam.
Tok: Tumbis eladó cuccok facebook csoport 1000Ft
Cipő: Deichman 10.000Ft

Ezt a pulcsit örököltem, azaz barátnőmé volt, de mégsem akarta már hordani Én pedig imádom a bordót pláne ősszel így nagyon örültem neki.
A cipőt a Deichmanba vettem, ez is elég sok dologhoz hordható, viszonylag meleg is és nem ázik be, ősszel kevés több kell ennél a hűvösben.
A telefontoknak nagyon tetszett a mintája szóval szimplán lecsaptam rá a facebookon.
Erről a napszemüvegről sincs sok mondanivalóm, ebayen megláttam, fekete kellett.
A táska pedig nagy, ami sokszor szempont mikor az időjárás miatt le fel kell öltözni hol hideg, hol meleg van... Minden belefér, komolyan, kabát is.

2 megjegyzés :

  1. Szia! ^^ A tok tényleg szépen néz ki, és a pulcsi is rögtön a kényelmet súgja nekem. :D ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naaagyon kényelmes :3 <3 Azóta vettem - mert még találtam - egy sötét zöldet is :D

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates