Kedvenc Őszi Outfitem 5.



Pulcsi: Kézzel kötött
Napszemüveg: Magyar katonaság - katonától kaptam
Táska: Turkáló
Tok: Ebay 550Ft
Cipő: Ázsia Center 5500Ft
Nyaklánc: Ebay 550Ft


Őszintén szólva ezt a pulcsit nem sokat hordtam, de szerettem mindentől függetlenül, kellemes a krém szín a barna kiegészítők mellett visz bele egy kis világos foltot.
A táska a steppelt minta miatt tetszett meg nekem anno, méregzöld, barna, szürke... időjárás függő, ezzel szemben pakolhatósági szempontból teljesen átlagos méret.
A napszemüveg a katonaságról maradt fent így örököltem, a súlya 3x akkora mint a sima boltokban kaphatóké, baromi nehéz, de a legjobb minőség.
A nyakláncot leginkább télen és karácsonykor szeretem viselni azon túl máskor inkább fehér inggel mert elég nagyon és mutatósok a golyók rajta.
A tok a kedvenc tokom, jól néz ki, jól véd, nem kopik és márvány mintás.
Végül pedig amiről olvashattatok már a legkényelmesebb téli cipőm, ami kellemesen bélelt és akkora amibe még beleférek több zokniba.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates