A legnehezebb vásárlás számomra - Kabátok 11 év gyűjtögetése


Sziasztok!

Minden évben eljön számomra vagy legalábbis sajnos sűrűn a legnehezebb időszak a kabát választás...
Nem azért nehéz mert nem tudok válogatni a szebbnél szebb kabátok közül hanem mert akkora a mellem, hogy nagyjából semmi nem jön ott már össze.
Hál' Istennek azért elég sok kabátom van ennek ellenére is, de nekem mégis maga a horror mikor akarok egy nekem tetszőt vagy egy újat ugyanis ez a kabátom:
 2006 - H&M - 10.000Ft







Sajnos nincs teljes alakos benne, de 2006-ban lett véve a h and m-ben és 2011-ig ebben jártam csak. Most is hordom, de ritka volt, hogy kényelmesen rájött a melleimre... Aztán 2011-ben vettem egy fekete szövetkabátot, ami szintén azóta is megvan, hál' istennek az is jó állapotban.
2011 - Cosmos - 10.000Ft





A kettő közt volt egy átmenet őszi kabátom amit anno ide fel is tettem 2013 ősszel, egy őszi bőrkabátom, amit a mai napig nagyon szeretek, csak nyilván már az is idővel unalmassá vállt.

2013 - C&A - 19.000Ft




Szóval már eléggé untam meg rövid is... plusz nagyon szerettem volna egy ballon kabátot meg eleve olyat ami derékban szűkített, elmentem hát Lakatos Márk Style Republic-jába és ott volt két kabát 2015 Március elején amik nagyon bejöttek, az egyik Mark & Spancer volt a másik nem is tudom mi, de darabonként voltak 5000Ft-ok szóval mind a kettőt elhoztam...




A másik pedig:


Majd jött a tavaly tél ahol kabátot kellett választanom télre mert mint mondtam elég régi volt a másik kettő... A H&M-ben volt minden reményem...

Először felpróbáltam ezt, de olyan voltam benne mint egy kötözött sonka...


Majd megtaláltam az ideálisat... csak a színe valahogy "mégsem volt az igazi" ez a mustár... Annyi barna cuccom volt annyira szerettem volna pár terepmintás és khaki zöld cuccot szóval megnéztem ebből gyorsan a színválasztékot is volt belőle zöld...




Szóval a Zöldre esett végül a választásom amivel nagyon boldog is vagyok...
H&M 10.000Ft 




Amit külön kiemelnék, hogy imádom a piha puha kapucniját... Pedig ez előtt sosem volt szőrös kapucnim mert nem szerettem... Erre ebbe meg teljesen beleszerettem.


Idén tavasszal sikerült 2010 óta először beszerezni újra egy fekete bőrkabátot... Nincs túl sok képem mert természetesen kb azonnal beállt a nyár idén ahogy megvettem.



Ezeken kívül van egy hosszú és egy rövid műszőrme mellényem amiket nagyon szeretek... Pláne az átmeneti időszakban. Az egyik tavaly előtti másik tavalyi szerzemény a Style republicból a rövid és a Bershkából a hosszú.








A hosszú pedig:






Ugyan 11 év alatt szedtem össze ennyit ami mellben is normális, de nagyon szeretem őket, idén pedig egy nagyon furcsa Crop! Bomberre nőtt a repertoár ami így, hogy nem vagyok egy balerina alkat nem tudom mennyire szerencsés... Még kép nem készült róla, de idővel biztosan lesz.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates