Őszi programajánló 4.


Sziasztok!
Most a 4. és hónap záró Budapesti ajánlót nem kifejezetten a kerületekre inkább a környékre, megyére tenném.
Szentendrére, ami az egyik legszebb városunk, amit külön programok nélkül is megéri meglátogatni, mégpedig egy borfesztivál.
Ötödik alkalommal megrendezett borfesztivál, a legtöbb hazai borászat ott lesz.


Nyilván ez a program nem annyira családi, de azokkal is készülünk, viszont egy romantikus hétvégének nagyon is jó tud lenni, de akár barátnőkkel vagy haverokkal eltöltött időnek is remek.
Megéri ősszel ha az ember nem is iszik - bár nekem a must kihagyhatatlan - ettől függetlenül a hangulatáért ellátogatni oda a Duna-Korzóra szeptember 29 - október 1 között a hétvégén.

2 megjegyzés :

  1. Bíztam benne, hogy ezt is leírod a program ajánlóba! :) Nagyon jó ez a "sorozatod" amúgy.:)
    A közelbe több borfesztivál is lesz ahova megyek, de ezt sem hagynám ki, mindenképpen ott leszek!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodtam rajta, hogy most megint bor...legyen vagy ne, de ez környezetéből adódóan is annyira szép, hogy muszáj volt, én nagyon szeretem ezeket!
      Örülök, hogy tetszik! Puszillak!

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates