Kedvenc Őszi Outfitem 2.

Táska: H&M 10.000Ft
Szemüveg: New Yorker 3000Ft
Pulcsi: H&M 2500Ft
iPhone 6s tok: Tumblis eladó cuccok facebook csoport 1500Ft
Cipő: CCC: 17.000Ft

Nagyon szeretem ősszel a bordót pláne barnával kombinálva mert előhozza az ősz színeit, egy belvárosi sétára ez teljesen alkalmas. A cipő pedig nagyon kényelmes évek óta beválik erre az átmeneti időszakra, a sarkából kifolyólag nem is fárad el benne a lábam, de elég magas ahhoz, hogy a gerincem sem. A kötött pulcsik elengedhetetlenek az őszi-téli időszakban...
A tokot azért is szeretem ilyenkor nagyon mert kifejezettem illik az őszi hangulatomba mert akkor sűrűn járok a Starbucksba a Pumkin spice latte-mért, amit megpróbáltam házilag is aminek olvashatjátok a tapasztalatát.
A táska nagy és kényelmes ám az esőben esélytelen ezzel közlekedni, de én ebbe szeretem tenni pl. a pulcsimat ha melegem van.
A napszemüvegen nincs mit magyaráznom, a lencséje kellemesen sötétít, szeretem a kerek szemüvegeket így hát nagyon is jó őszre már a színe miatt is.

4 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik at összeállítás! Imádom ezeket a színeket ősszel.:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, Én is annyira nagyon szeretem ezeket, meg nekem ezek állnak a legjobba, mindig nagyon várom, hogy beálljon az ősz és ezeket hordhassam <3
      puszi

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nekem is, és ami meglepett, hogy Instagrammon 1600 like lett rajta, nem nagyon tudom, hogyan csináltam, de úgy tűnik ez közkedvelt lett :3

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates