Kedvenc Őszi Outfitem 3.

Poncsó: Pull and Bear: 8000Ft
Napszemüveg: C&A 1500Ft
Táska LV - ajándék volt
Tok: Ebay 3000Ft
Cipő: Skála 5000Ft

Régen sosem voltam kibékülve a poncsóval, úgy éreztem benne magam mint egy zsákban. Aztán egyik karácsonyra a nénikém -aki egyébként mindig különleges érzékenységgel választja ki nekem az ajándékot és mindig baromi jó a végeredmény- vette nekem. Nos az elmúlt 2-3 évben a szerelmem lett ez a poncsó és baromi kényelmes is.
A táskát 2 éve kaptam szülinapomra a barátnőmtől és azóta is imádom jó sok fér bele, de sajnos ez sem zárható.
Ehhez választottam egy telefon tokot is ami nagyon jól jön teljes hidegben nem jéghideg a telefonom is.
A cipőt csak különleges esetekben szeretem leginkább ha kocsival megyünk mert töredelmesen bevallom a bokám még kattog is a magassarkú cipőkben, nem a legjobb számomra, de ez egész kényelmes meg bélelt.
A napszemüveget azért vettem mert le volt értékelve 3000 volt egy fekete meg egy barna, szimplán csak kellemes viselet ősszel még narancssárgábban látni mindent ha már a kedvenc évszakom a színei és fényei miatt.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates