Blogger TAG


Sziasztok ma elhoztam nektek egy Blogger TAG-et amit Dzseni blogján láttam és nagyon tetszett. :)


Mióta blogolsz? Miért kezdted el?
2013 óta blogolok, kiskoromban is akartam, de nem értettem hozzá mit hol, hogyan kell 2008 körül. Aztán 2013ban annyira izgalmas volt a vizsga anyag, hogy elindítottam ezt a blogot... :D Eredetileg csak mindent le akartam írni, nem a facebook üzenő falamra hanem valamire ami csak az Én tulajdonom. Azon túl pedig 2004óta vezettem naplót így kézenfekvő volt.

Voltak negatív élményeid a blogolással kapcsolatban?

Volt... Mikor még nagyon személyes vizeken eveztem, és a családom barátaim is olvasták mindkettő oldalról volt sértődés a gondolataim miatt ahogy aztán balhék is, pl.: hogy Ő miért nem a barátom, vagy hogy xy miért fontosabb mint Én, avagy szimplán nem tetszett nekik amit írtam róluk. :D


Miért szeretsz írni?
Igazából mondhatni így születtem. Kiskoromban amikor írni tanultam az oviban, azonnal naplót kezdtem írni 1998körül. Ez így is maradt innentől. 2005ben verseket is elkezdtem írni majd a hobbim lett a könyv írás az általánosban. Egész nap és évben írtam. Kreatív írásos játékaim voltak. Pl.: Betettem egy CD-t Tankcsapda vagy Edda és ahogy jöttek a számok a szövege szerint alakítottam a sztorit. Magyarán egész életemben az írás volt az első nekem. Azóta is írok, nem csak ide, hanem magamnak is.


Miért pont abban a témában írsz amiben írsz?

Sok témában írok.. Mert ez személyes blog első sorban. A sminkes szakma letétele után írtam egy könyvet a sminkelés alapjairól azt is itt közzétettem. A tech dolgok is a szerelmeim pl Én  Youtubeon is elsőként az Apple blogba szerettem bele ahogy írásban is ami pedig tech. A többi rész meg a naplóm gyakorlatilag. A blogom Én vagyok.


Hány nap alatt szoktál megírni egy cikket?
Változó, van 1-2 nap is van ami 1-2 óra van amit hónapokig fontolgatok.


Milyen gyakran posztolsz?

Ez is változó, ebben a hónapban 5 nap kivételével minden nap, de van hogy havi 4et és volt hónapom pangással sőt egy egész évem is. Most hogy újra van rá energiám és vele célom, elég sűrűn.


Melyik blogokat szoktad látogatni még?

Nekem az első rendszeres mint mondtam az Apple blog volt 2013-2014 elején kezdtem rendszeresen olvasni ami Magyarósi Csaba blogja volt, de Ő mára inkább youtuber. Ő volt az első youtuberem is akit követni kezdtem.
Akiket itt követek őket rendszeresen olvasom, sőt le is van a böngészőmbe a legjobbaké mentve le ne maradjak. Azon túl blogos csoportokban cikkeket szemezgetek.

Vannak blogger barátaid?

Vannak, de Őket eleve azért ismertem meg mert bloggerek, nem pedig a barátaim kezdtek blogolni, hanem eseményeken, oldalakon ismertem meg őket.

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates