KOKTÉLOK OTTHON - 6#


Újabb kedd újabb koktélok:



Mojito

Hozzávalók:
  • 4 cl fehér rum
  • 1/2 lime
  • kb. 10-12 mentalevél
  • cukorszirup
  • tört jég
  • szódavíz
Elkészítés:

Mint már említettem az elkészítése is egyszerű. Egy high ball pohárba belefacsarod a cikkekre vágott lime-ot. Beledobod a kifacsart héjat, a mentaleveleket és rátöltöd a cukorszirupot. Fogod a tömőfát és az egészet kicsit megnyomkodod, amjd feltöltöd a poharat a tört jéggel. Ekkor jöhet a rum, majd a szóda. Bárkanállal jól összekevered és kész is vagy! Díszítésként mindenképpen használj mentalevelet, de használhatsz egy extra gerezd lime-ot is.



Margarita

Hozzávalók:
  • 4 cl Silver tequila
  • 2 cl Cointreau
  • 2 cl facsart citromlé
  • pár db jégkocka
Elkészítés:

Először a pohár szélén lévő sókrusztát kell elkészíteni. Ez roppant egyszerű, a pohár szélét lime-al, vagy citrommal benedvesíted és fejjel lefelé, tányérra szórt sóba mártod, majd ebben egy picit megmozgatod. A felesleget egyszerűen rázd le és kész is van a sókruszta!
Ezután az összetevőket a shakerben jól összerázod, majd beletöltöd a pohárba. Ez a pohár lehet Y, vagy cup pezsgős pohár is, de én kaptam már ilyet whiskys pohárban is. Nem is ez a lényeg, hanem az íze!
Díszítésként mindenképpen lime szeletet, vagy gerezdet használj. Van aki koktélcseresznyét is tűz rá, azonban ettől óva intelek, mivel ízben ez abszolút nem fog stimmelni.


Grasshopper

Hozzávalók:
  • 2 cl Creme de Cacao White (fehér kakaólikőr)
  • 2 cl Creme de menthe Green (zöld mentalikőr)
  • 2 cl tejszín
Elkészítés:

A hozzávalókat pár jégkockával egy shakerben alaposan összerázod, majd egy ypszilon pohárba szűröd, egy mentaággal díszíted és kész is vagy!
Forrás

2 megjegyzés :

  1. Szia! Most találtam rá a blogodra! Nagyon tetszik a témája és a blog is! Be is követtelek, ha van kedved akkor nézz be hozzám is.:)
    Ez a cikk nagyon tetszett, imádom a koktélokat! :) Tuti kipróbálok egy kettőt !
    Köszönöm, hogy olvashattam, és várom a további cikkeid, puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :) Annak is ha valaki rajtam kívül elkészíti őket Én is imádom a koktélokat.
      Természetesen megnézem, érdekel!
      Én köszönöm, puszi! :*

      Törlés

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates