Divat világ

Sziasztok!

Ezt a bejegyzést leginkább azért írom mert nem akarom, hogy nagyon száraz legyen és minden csak hivatalosan a sminkelésről stb...-ről szóljon. Ezért már az "új" blogom elején megosztok néhány ehhez kapcsolódó élményt és a blog eredetét és célját. Nos az elejét nézve az Én szüleim elváltak anno, de mindketten fontosnak tartották, hogy élményekkel gazdagítsanak, elvittek minden eseményre kiállításra sőt, nem csak Ők az egész családom mindkét oldalról szerette az kulturális programokat. Jártunk Hollókőn, Macskakiállításon, Hüllőkiállításon, Ásvány börzén, Reneszánsz karneválon, minden híres festő kiállításán, színdarabokon Apámékkal a kedvencem az Operaház fantomja volt, Anyámékkal pedig a Rómeó és Júlia, de láttam rengeteg híres darabot, a nagyszüleim előszeretettel mutattak be művészeket, a nagybátyámék pedig más színdarabokat. Lényegében gyermekkoromtól rengeteg élményem volt, ahogy nagyon fontosnak tartották az ünnepek ünneplését. Itthon mindig csodás volt Anya a legjobb hangulatot teremtette és imádtam Apával a tojásfestést. Ez a környezet mindig arra inspirált, hogy ön-megvalósítsak, nem álltak soha az utamban, támogattak benne. Sminkelni 11 évesen kezdtem titokban, nem volt "menő" szimplán szerettem. Ettől független lázadó kamasz voltam aki tetőtől talpig metálban nyomult, amit nem tiltottak a szüleim soha, nyilván tudták, hogy az öltözködést kinövöm a zenével nem volt bajuk. Apa bárhová vitt oda adta a fényképezőgépét, és mindent megörökített és Én is. Annyi képem van gyerekkoromról mint másnak egy élet alatt, a szüleim mindent lefotóztak, de már a nagyapám is. Így Én már a nagy trend előtt mindent megörökítettem mert ezt láttam. A külsőmről nem volt jó véleményem, úgy éreztem magam mint egy krumpli, bár a középiskolám mivel művészeti volt, nem nagyon vetett ki bármi is volt. Mégsem éreztem magam jól a bőrömben. Aztán kaptam a kedvenc magyar rock-metál bandám énekesétől egy levelet anno amiben leírta szerinte hogyan kellene érvényesülnöm, 16 voltam nyilván nem voltam Nő még, de gondoltam megfogadom amennyire lehetőségem van rá. Így kezdtem nőiesedni, határok nélkül ebben kiteljesedni és egyre több pozitív visszajelzést kaptam ezért élveztem is nagyon. Aztán elkezdtem követni a nagy brandeket, Louis Vuitton, Michalel Kors, Chanel stb...
Spórolni kezdtem amit dolgoztam, hogy megteremtsem magának -igen önző módon- azt az életvitelt amit mindig csodálattal és irigyelve néztem. Kávézókban akartam ülni ebédszünetben egy designer napszemüvegben és inni a kávém egy csodálatos, erős, magabiztos munkatársnővel, és ha hétvégéim pedig egy egy művészeti ágra áldozni azon kívül amit dolgozom.
Na, hát sikerült, mármint véletlen, de sikerült. Mikor már a ruhatáram lecseréltem divatos darabokra és kellő mennyiségű inspirációm volt akkor sikerült. Egyik nap, elmentem sminkelésre és smink tanácsadásra ahol kiderült egy beszélgetésben, hogy szabadúszó grafikus vagyok aki egy bankban segédkezik, de semmi több pláne mert ez nagyon nem az amire vágyom. Ekkor mondták, hogy Ők most keresnek grafikust csak még nem hirdették meg az állást, azonnal kaptam rajta mikor a főnökség elé vittek, hogy itt dolgozzak, beszélgettünk azt mondták szimpatikus nekik, hogy sokat mosolygom, és jó a kisugárzásom holnapra hozzak munkákat. Másnap azonnal bevittem őket, és már írtuk is a szerződést, sőt emellett azonnal beiratkoztam a smink iskolájukba amit azóta elvégeztem, és a legjobb az volt benne, hogy Én csináltam minden képzés tankönyvét és annyiszor néztem, olvastam át a tördelés miatt, hogy meg is jegyeztem. Szóval az elméleti anyagot a sminkelésről remekül tudtam a végén, de tapasztalatot is könnyedén szereztem, mert vannak divattervező és modell barátnőim, akik hívtak fashion show-ra, fotózásra... A sminkekhez mivel Én terveztem több brand termék dobozát, termék hálóját címkéjét is így az egész smink világhoz jóval közelebb kerültem. Az igényeim is megnőttek, szórakozásra, ruhákra, elektronikai termékekre, társalgási szintre. Ajánlott a cégem más cégeknek is és ott is nagyon jól éreztem magam, nem mondom, hogy akadály mentes pálya azt sem, hogy nem jár sok munkával és megannyi stresszel, a határidőkkel pláne mert nagyon gyors és szoros világ ez, de teljes boldogságot ad, nem adnám fel, és a blog célja is az, hogy kicsit legalább pár nő és leendő nő életét megváltoztassam, érezzék azt amit Én éreztem, érzek. Sajnos megfigyeltük a munkatársaimmal, hogy a magyar nők mennyire eltérnek pl.: az izraeli nőktől, itthon nagy divattá vált megszülni a gyerekeket és itt megállni, a nők egy kor után elhanyagolják a külsőt és nem építenek karriert pedig mindkettő fontos dolog, a család alapítás is, és a külső belső harmónia. Nem kell hozzá sok pénz, kevés pénzből is összeállíthatsz egy variálható igényes ruhatárat, a fodrásznál ugyan annyiért kérhetsz egy jobb divatos frizurát, kérdez meg a bőrödhöz milyen színt ajánlanak, és a pofidhoz milyen fazont, fedezd fel a színeid, mi áll jól, milyen fazon a testalkathoz, mert nem kell modell alkatnak lenned ahhoz, hogy szép legyél, és ami fontos, akarj tetszeni a férjednek, párodnak. Sokkal felemelőbb az Ő bókja mint másoké, ahogy fogadd meg ha valami nem tetszik neki, mert lehet van olyan aki sajnos megtenné helyetted, ne feledd a szerepedet a nagyvilágban, Nőként anya és háziasszonynak is kell lenni. Nagy energia igen, de megéri. Szörnyű világ az ahol nincs egyensúly a karrierista és a háziasszonyok közt, ennek egyben kellene meglenni, ne két külön embernek. Már nem divat hál' istennek az aki nem tud főzni, vannak könyvek, gasztro blogok, inspirálódni. Jó páros és családi program is egyben. Meg kell találni az egyensúlyt a dolgokban, és akkor lehetsz teljesen nő, aminél nincs vonzóbb mint egy igényes, családszerető, karrierrel, ambíciókkal rendelkező nő aki egyszerre szakács és egyszerre egy bestia az ágyban. Szeretném megmutatni itt a sminkelés alapjait ezzel segítve az érvényesülést, és egyéb más posztokkal inspirálni a nőket arra, hogy változtassanak az életükön.
bejegyzés a másik blogomon: Beauty Makeup Home

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates