{VIGYÁZZ! KÉSZ! POSZTOLJ!} : Nyári bakancslista





Mi ez? A {Vigyázz! Kész! Posztolj!} egy kéthetente jelentkező blogger kihívás, ahol a résztvevők előre meghatározott, egészen a cikkek megjelenéséig titkos témákról írnak blogjukban. Ha csatlakoznál vagy érdekel a kihívás részletes szabályzata, keresd fel a VKP kihívás összefogó bejegyzését.A többi résztvevő írása az inlinkz gyűjtemény gombjára kattintva érhető el.

Ebben a hónapban a hónap bloggere választott témát aki nem más mint Niki, az Emlékbuborék blog írója, aki a Nyári bakancslistát választotta mint téma. Amennyiben időtök engedi nézzétek meg a blogját érdekesebbnél érdekesebb témák várnak.
Írtam már magamtól-magamnak nyár elején bakancslistát amiből volt már amit megvalósítottam.Azon kívül írok egy olyat amit az egyik adandó nyáron fogok vagy több nyáron át megvalósítani.


●Fürdés a Balatonban-ezt már teljesítettem és nagyon jó volt a víz, bár jól le is égtem hiába a 30 faktor.
●Fürdés a Velencei tóban
- Teljesítve
●Fennmaradni egész éjjel és bulizni
- napfelkeltéig már 2x buliztam, de ahogy a nyarakat ismerem és magamat ez még párszor előfordul
●Csaj buli csak csajokkal
●Sötétebb bőr
-nagyon rajta vagyok a dolgon írok is tapasztalatot az AVON barnítóiról
●Hideg koktélok egy forró estén át
●Horror maraton este a szerelmemmel - jó sok horror megvolt már moziban is.
●Kókuszt enni
-meg volt idén, nagyon jó eper koktéllal csináltam meg



●Felfedezni egy új várost, ami nem Győr, nem Pest, nem Fehérvár, kizárólag teljesen új számít.
●Amikor tehetem biciklizni - Agárdon sokat bicikliztem.
●Úszni és egészségesebben étkezni, mondjuk ez 2 hete folyamatban van
●Betartani, hogy nem eszek semmilyen glutén tartalmú dolgot ezzel megkönnyítve az életem
●A munkahelyemen mindent véghez vinni amit tervezünk hiba nélkül
●Fogaim kifehéríteni
●Szemöldökömet szálasan tetováltatni
●Lehető legtöbb filmet megnézni moziban
-Idén azért volt egy pár már :D
●Sok koncertre elmenni amit csak szeretek -2 megvolt <3
●Mindent megvenni az új házamba


●Miami - South Beach-en nyaralni


●Felfedezni Floridát aztán Californiát
●Bejárni Észak-Kelet Amerika nevezetességeit (New York: Szabadság szobor, Empire State, Central Park, Time Square. Boston: Fenway Park - Red Sox meccs, Faneuil Hall, Public Garden, Museum of Fine Arts, Old State House, Buker Hill Monument, Boston childrens museum -csak mert amikor először hallottam róla azonnal arról álmodoztam hogy a gyerekeim oda fogom vinni, nagyon tetszik, hogy múzeum gyerekeknek... Mondanám, hogy kacsa hajózás, de nem ez kimarad meg azt lehet itthon is Dunán... És persze megnézni a naplementét a kikötőbe egy Teával :P)


Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates