Viszlát nyár...


Sziasztok!
Ma hivatalosan is Ősz van. Persze az időjárás nem így működik, de naptár szerint így van!
Azthiszem ezt a nyarat én mindenképpen szép emlékekkel búcsúztatom. Nem mondom, hogy semmi rossz nem ért, de örömmel mondom, hogy nem sok! Szóval Találkozhattam Petivel mert haza jött Angliából, voltam Szegeden, Agárdon, Székesfehérváron, Tiszaderzsen.... Együtt voltam Bével, Renivel, Nikivel, Rebbievel. Minden nap beszéltem Petrával. Fürödtem a tóba, voltam kézműves vásárba, voltam a családommal és nélkülük másfél hónapot. Nem volt olyan meleg a munkába mint amitől féltem és jó volt egy nyár amin végre volt pénzem! :D Rájöttem miből akarok megélni el is kezdem, hogy a saját lábamra állhassak, és ne függjek senkitől. A Bulik ferge-MOST FIGYELJ!-tegesek voltak....:D A Nyár nyitó buli Patrikékkal és a nyárzáró a volt általános iskolás osztálytársamnál (akinél vagy 7éve nem voltam) nyárzáró party :D A 20.a Atiékkal. Szóval tényleg attól független mennyire féltem, hogy a nyár és a munka hogy függ majd össze, igazán jó volt...:D Most meg remélem még jobb lesz! Az ősz nagy kedvenc nálam (és a szülinapom is ősszel van HAHAHA) úgyhogy remélem csak jót hoz. Már mindenképp előrébb vagyok mint tavasszal. Sok dolgot tanultam a nyáron. 
1.Aki nem keres annak ne hiányzol.-Pontosan, így akit Én se keresek és nem a rokonom abba az esetbe valószínűleg nem hiányzik :D 
2.Kik a barátaim.-És ezzel a tudattal élve rájöttem, hogy marhára nem fog Patrik tovább érdekelni aki megteheti, hogy tesz rám magasról amikor olyan kedve van vagy épp lepattint mert azt hiszi esélye van épp valamire. Na mindegy. :D Szóval mindenképpen jó a láncaim nélkül élni. :S :D
3.Nem kérek szívességet.-Marhára nem kell senki segítsége, én  tök jól elvagyok magamban is. Továbbá mindent megteremtek ami nekem kell (mert a pénz hatalom HAHAHA) meg amúgy is...:D
4.Újra nagyon közel érzem magamhoz a Nagybáttyáim. És nem szabadott volna tőlük eltávolodni.-Örülök, hogy láthattam őket a nyáron többször is... Kifejezetten jól érzem magam velük, és nyugodtan lehetek mellettük önmagam titkok nélkül. :)
5.Apa nagyon kreatív. Na jó nem az...:D Vagyis kicsit rosszul esett, hogy most az Öcsém a Mazsi (persze így szoktam meg, hogy így hívom ha valaki Zsoltit mond elképzelésem sincs kiről beszél) de eredetileg Én voltam a Mazsi ami róla ragadt rám. És pont így Mazsikázott engem is. Persze lehet hülyeség, de rosszul esik. 
6.NEM NEM ESIK ROSSZUL SEMMI.-Miért essen rosszul bármi is. Most komolyan?:D Azok az emberek akik semmit nem tudnak rólam és csak ítélkeznek azoknak miért adjak a véleményére? Nem tudom miért foglalkoznak velem amikor engem sem érdekelnek, de ilyen ha sz*r az élet gondolom. :D Azok az emberek akik semmit nem értenek a művészethez, egyik ágához sem, sokakról nyilatkoznak negatívan és nemlétező dolgokat tudnak rólam...Utána nyomoznak az életemnek/életünknek és merő természetességgel teszik. Azok véleménye innentől nem érdekel. Se a hazugságok, ellenőrizgetések, vádak. Van ennél bővebb véleményem is, na de nehogy megint szó érje a ház elejét még ha meg is érdemelnének egyesek, olyasmit, hogy a neten ország világ elött tárgyalom ki őket. Na, de kérem. Úri-hölgy vagyok :D Meg olyan mint a szarból vár...Felesleges, mihaszna. Szóval nem. Nem írok konkrét bántó dolgokat, és ítélem el nyíltan a primitív viselkedési formát. Épp csak lett egy saját felnőtt életem. Amiben lesz esküvő lakás autó és egy pici Tomi majd majd...és sajnos ebbe senki nem szólhat bele hiába szeretné, mert nagyon is boldog vagyok :D 
Szóval egy naaagyon, de nagyon boldog élettel teli nyarat hagyok magam mögött. kizárva ebből embereket. Egy új életem van ami szintén fergeteges...:D Így jöhetnek a hulló őszi levelek, fotózások, kávék a tóparton:)
XOXO,Doris



Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates