Ajánló/kreatív


Sziasztok!
Ma gondoltam bemutatok valamit életem szerelme munkáiból. Tudni illik, hogy Ő is grafikus, így ismerkedtünk meg anno a középiskolában. Nagyon szeretnénk ebben valamit eléri, így most nagyon benne van a munkában. Nekem személy szerint nagyon tetszenek a munkái! Ezzel persze nem vagyok egyedül, Tomi mindig is művészeti pályán mozgott, mind grafika mind zenei pályán. Azt már tavaly nyáron bemutattam most pedig szeretném megmutatni, hogy milyen grafikus is Ő!
Szóval kérlek titeket nézzétek meg Őt itt a: Behance-én! :) aki fenn van az oldalon az likeolja és kövesse is amennyiben tetszik neki! :)
https://www.behance.net/tamswhd -->szóval nézegetésre fel!

Aki szeretne valamit, logo, névjegykártya vagy bármilyen jellegű grafikát írjon neki e-mailt ide: zelizidesign@gmail.com vagy zelizidesign@icloud.com!
De akár kommentárban is jelezhetitek a blogon! :)

XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates