Őszváró sminkek


Sziasztok!
Nem tudom arra fele mi a helyzet, de Agárdon voltam eddig most pedig haza jöttem Pestre és már 2 hete hosszú naci, kardigán idő van sőt este inkább pulcsi/őszi kabát. Így elhatároztam, hogy teljesen kitakarítom a szobám. Na ez konkrét 3 napba telt. Bútor elhúzás. Minden ruhám a "szennyes" kategória mert "szekrény szaga van" :D Szóval mindent kimostam eltettem elővettem a hűvösebb időkre való cipőket és a kardigánokat ingeket. Így mostmár jöhet az ősz jövőhéten hivatalosan :P Én felkészültem, lelkileg meg testileg is :D (nem felszedtem pár kilót csak felkészülök a hidegre:D) 
Nos ebbe a témába gyűjtök "őszi sminkeket tippnek" vagy olyanokat amik szerintem nagyon is illenek az Őszhöz :D 
Nos itt vannak a videók, jó szórakozást:
Remélem tetszettek :) Hamarosan jelentkezem :)
XOXO,Doris


Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates