"Music of my life, avagy a 25 dal az életedből tag"


Sziasztok!
Ezt a TAG-et Leila blogján láttam anno, de nem volt időm kitölteni :) Most van így gondoltam meg is csinálom :D Hát akkor lássuk csak...




1. Melyik az a dal/zene, ami a gyerekkorodra emlékeztet?
Gumimacik :D <3 Nagy rajongó voltam :3

2. Melyik az a dal/zene, ami az exedre emlékeztet?
:) Igazából ezt a számot azóta is szeretem....Az nem változott!

3. Melyik az a dal/zene, amiről a szüleid jutnak eszedbe?
Az anyám ezt énekelte nekem amikor sírtam....:D A gyerekorom egy meghatározó száma mint a "Mama kérlek meséld el nekem...."
Apámról meg csak a hülye dalok jutnak eszembe...:D Ez mindenképpen... Nem értem miért várta, hogy valaha normális gyereke lesz...

4. Mutass egy dalt/zenét, ami megnyugtat!

Leginkább a Zen meditációs zene amit feleslegesen linkelek be...:D mert változik. 

5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor meghallod?

Úristen....:D Nagyon szerettem addig amíg rá nem jöttem, hogy ahogy vége fütyülöm tovább -.- És dobolom a ritmusát. és dúdolom. Megőrííííít :D


6. Melyik az a dal/zene, ami egy jó barátodra emlékeztet?
Bé <3 Vele van a legtöbb olyan szám :3 
7. Mutass egy dalt, ami az előző nyárra emlékeztet!
Nem tudom...:D Talán Kispál, Kiscsillag :D de nem nagyon volt nagy nyári slágerem :D
8. Egy dal, ami az első szerelmedre emlékeztet.
Inkább első kapcsolatot mondanék mint szerelmet. :D 12évesen nem igazán mondanám, hogy szerelmes voltam inkább maximum azt hittem...:) De ez mindenképpen :)
9. Egy dal, ami reményt ad.
Nem tudok ide mit nagyon kirakni...:D ha remény vesztett vagyok olyan zenéket hallgatok...:) Erőd nem nagyon adnak. :D De talán ez olyasmi.
10. A kedvenc bandád egyik száma.
:D Ez a szám... Furcsán fog hangzani,de a karácsonyra emlékeztet XDDD Igen jól látjátok a Burn in Hell...:D XD
11. Egy zene a kedvenc filmedből.
Annyi filmre mondom, hogy a kedvencem xD :D De egy régi 500 látott klasszikus filmemből ez a szám nagyon jó, illetve nagyon szeretem :D
12. Melyik az a dal, amit legutóbb hallgattál?
13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.
Ez mindenképpen :)
14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.
Emlékszem amikor megismertem folyton ezt gitározta  <3
15. Egy dal, amit szívesen énekelsz.
jó hangosan :D
16. Egy dal, ami megríkatott.
Nem egy ilyen van :'DDD
17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
Hát olyan nem nagyon van...:D Nem szeretek táncolni :D De egy egy goa vagy Dubstep mozgásra késztet, de ennyi :D
18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod.
19. Az első dal a zenelejátszód listájában.
Melyiken?:D Azt hiszem betűsorrendbe vannak... Az Samsungon nem tudom mi lehet... Az mp3-mamon se... (nincsenek kéznél) Az Iphone-on:
20. Az utolsó dal a zenelejátszód listájában.
Ugyan az mint az elöbb...:D Csak az egyiken tudom:
21. Melyik most a kedvenc dalod?
22. Egy dal, amit valaki énekelt neked.
23. Egy dal, amit ki nem állhatsz.
UTÁÁÁÁÁLOOOOM -.-
24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok.
25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.

Ennyi lenne, töltsétek ki ha nektek is tetszik, szerintem egész jó időtöltés :)
XOXO,Doris

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates