Hello Wien :)

Sziasztok! :)
Holnap reggel 6kor indulunk Bécsbe :) Ami persze sok sok előkészületet igényel :) Apa kölcsönkért egy 6személyes autót, hogy beférjünk mind (mivel amikor a Nissant vettünk még csak Én voltam és Én is 4éves....így már, hogy 4en vagyunk nem igen férünk be sehova) Nekem már az autó is izgalmassá teszi az utazást :D Az, hogy elöl 3man hátul 3man ülünk :D És végre nem kell amúgy sem hátul ülnöm...:D Össze írtam egy "Travel List"-et ami annyit takar mit viszek el holnap (az alap darabokat persze nem írtam bele mint bugyi zokni). De így át tudom nézni a dolgokat :) Megmutatom a listám :)
Imádom Bécset... Örülnék ha többször is járhatnék oda, de nem lehet sajnos.... :( Na meg még mindig egy szót se beszélek németül és halálra idegesít amikor megkérem pl az eladót, hogy angolul mondja és csak azért sem.... Na de nem ez a lényeg :)) Felteszek 2 kép összeállítást a 2010 és 2012-es Bécsi útról <3 csak rá hangolódás képen :)
2012 <3
2010
Persze mindenre kíváncsi voltam így többek közt megnéztem az időjárást :))
Azt hiszem túl élem a hideget mert most nincs nagy különbség, de a hóesést jobban preferáltam volna :|
De azt a dél körüli 6 fokot azért ki fogom bírni :P :D Főleg a verőfényes napsütésben :D Remélem sikerül valami jó kis dolgot szereznem mint tavaly a napszemcsi :3 Szóval az utazásról majd írok egy külön posztot :)
A következő bejegyzésemig
XOXO

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates