HCW véres november

2013 utolsó -Pankrációs- gálája volt a magyar HCW Véres November gálája. Igazából őszintén mrgvalva ez volt a 4. Én ebből 3mon vettem részt, de ez volt a leglight-osabb szerintem. Vagyis a 2. Tényleg nagyon Hard Core volt és mindenki vérzett itt ott... Ami miatt jó volt az elnevezés... Aztán Tavaly felgyújtották Murlockot az is elég brutális volt ettől vált személyes kedvencemé... Na most is kitett magáért Dover és Icarus is eleget tett az elvárásoknak (bár igazából ha nem egymás ellen mennek annyira nem látványos) De a többiek annyira nem mentek bele ebbe a nagyon véres dologba... Ettől független persze szép kis gála volt :)
Képeket majd ITT találtok a gáláról, de még nincsenek fenn csak a többi gáláról :)
És Én is felteszem azt az egy képet amit lőttem az Én drágaságommal <3
És aki nem látta még most volt a HCW a fókluszban amit pedig ITT nézhettek meg :)

Xoxo


Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates