Lány filmek! ;3


Gondoltam írok egy kicsit az én "filmes világomról" amit lehet azért szeretek ennyire mivel az embereket kevésbé szeretem és nagyon kiégtem a mostanában történtektől, de amúgy is vannak problémáim. :D Lehet Én is az oka vagyok, de hát na :P :D-Szóval az Én világom lány oldala: 





Carrie naplója
A legújabb őrületem és most épp kedvenc sorozatom.


A sorozat Carrieről szól aki itt 16 éves és még szűz továbbá kertvárosban lakik, igen a Sex és New York Carrie-éről :) Nagyon bejön!





Skins (UK)


Szerintem ez a sorozat remekül bemutatja Anglia tini életét! Az első 4 évad tetszett a legjobban! Az a 2 generáció szuper volt. És imádtam benne Effy-t! A vagány stílusával együtt:)


Bajos csajok 1,2
4.es voltam amikor az egy kijött! Nagyon tetszett :D nem tudom mi tetszett olyan nagyon, de szerintem vidám hangvételű szórakoztató lányfilm. :D A másodikban már felvonulna a "Disney sztárok" de ettől függetlenül nekem az is tetszett bár nem az igazi :D Mondjuk így is 3x láttam :D 




Sex és New York 1,2

Szerintem ez a lányok számára kötelező...:) Hatalmas film! Mind a kettő rettenetesen tetszik a sok divat téma benne stb... a hangulata a koktélozás a dumálások. :) Ha van aki nem látta azonnal tegye meg! Mert ez komolyan kötelező! ;)

Az ördög Prada-t visel

Ezt is csak ajánlani tudom mindenkinek. Szeretem a divattervezős filmeket! ;)



Egy boltkóros naplója
Nagyon édes és vicces film! :D Jókat röhögtem rajta többször megnéztük anyámmal és sosem unjuk meg :D Itt is jól bemutatják a divat világot!


 Azt hiszem most ennyi :D majd ha lesz időm még folytatom :D Már csak lesz ennyi :P :D

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates