Elgondolkoztam!
Többek közt azért szeretném ezt a blogot mert meguntam a facebookot rettenetesen...Mindenki félmeztelenül pózol kacsaszájjal és nincsenek meg az igazi értékek. Mindenkinek hatalmas a szája...És megmondja a magáét a másiknak, ami élőben nem megy. Na ebből teljes mértékig elegem lett! Talán amiatt is mert most nagyon egyedül  érzem magam. Mintha többé senkiben sem bízhatnék! Bár szerintem jobb is lenne! Kevesebb csalódás ér. Biztos mással is történnek ilyen dolgok és vannak kétszínű emberek akikben megbíznak aztán emiatt pofára is esnek. Most kb mindenki miatt pofára estem! :) Kigáncsolt az emberiség. Hát ez van. Azt hiszen ilyen barátok mellett nem kellenek nekem ellenségek! :| Akikben még megbízok...:
Rebbie: Úgy érzem mintha a testvérem lenne. Mindig jó vele és megértő. Nem basztat ha valamit elrontok nem hányja a szemere...Segít. Ez lenne a barátok dolga. Nálam ez Rebeka dolga. Más nem akar segíteni. Azt hiszem. Vagy rosszul csinálja vagy az Én sikolyom néma. De Rebbiet szeretem! Azt hiszem Ő lesz az esküvői tanúm is mivel a testvéreim most lesznek csak 12 évesek...:D És Rebbie olyan mintha a húgom lenne. Az épp,hogy fiatalabb húgom. :) Egyébként Ő is blogol: http://luxurybitch.blogol.hu/




És a maradék bizalmasom a kis kori barátaim Szabrina (5éves korom óta) Zsuzska (10éves korom óta) Marci (szintén 9,10éves korom óta) Bennünk nem sűrű csalódok vagy legalábbis nem olyan durva dolgokban. Remélem ez így is marad!

Megjegyzés küldése

Írj kommentárt :)

Instagram

Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates